Які особи подають декларацію
Доброго дня!
Виникло питання щодо осіб, які повинні подавати декларацію?
Особисто на прикладі нашого підприємства,
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Оріхівської міської ради
повинні подавати декларацію:
- головний бухгалтер
- заступник головного лікаря з економічних питань
- заступник головного лікаря з медичного обслуговування населення
-заступник головного лікаря з експертизи тимчасової непрацездатності
З повагою,
Олена Сідельник
Доброго дня!
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Виходячи з аналізу вказаних положень вбачається, що електронне звернення, що надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку є різновидом письмового звернення. Відповідно до вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у письмовому зверненні (електронному зверненні) має бути зазначено назва установи, до якої звертається громадянин, його прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення (електронне звернення) повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Листи, які надходять через офіційну електронну адресу направляються (прикріпленим файлом) з підписом у сканованому вигляді.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо Вам надіслати повторно звернення з урахуванням викладеного.
Доброго дня!
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Виходячи з аналізу вказаних положень вбачається, що електронне звернення, що надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку є різновидом письмового звернення. Відповідно до вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у письмовому зверненні (електронному зверненні) має бути зазначено назва установи, до якої звертається громадянин, його прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення (електронне звернення) повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Листи, які надходять через офіційну електронну адресу направляються (прикріпленим файлом) з підписом у сканованому вигляді.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо Вам надіслати повторно звернення з урахуванням викладеного.