ЯМА вулиця Патріарха Мстислава Скрипника, 58
До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря
-
Від: Ruslan
До: Київська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Коли буде відремонтована яма 2х2х1 метр в асфальті за адресою вулиця Патріарха Мстислава Скрипника, 58
навпаки в’їзду в Мегамаркет?
З повагою,
Ruslan
Коментує Тетяна Олексіюк, експертка з доступу до інформації
Київська міська рада переадресувала цей запит до Київської міської державної адміністрації, як виконавчого органу Київської міської ради.
Така переадресація запиту не є порушенням Закону України "Про доступ до публічної інформації", відповідно до статті 25 Статуту територіальної громади міста Києва. Як зазначено в цій статті Київська міська рада має власний виконавчий орган, який формується Київською міською радою відповідно до пункту 2 розділу VII Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" і паралельно виконує функції органу державної виконавчої влади, що є особливістю здійснення виконавчої влади в місті Києві.
Інша справа, яку відповідь запитувач отримає на питання, яке сформульоване подібним чином. Скоріше за все це питання буде класифіковане як звернення громадянина, подане в порядку Закону України "Про звернення громадян".
Стаття1 Закону України «Про звернення громадян» встановлює, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із ЗАУВАЖЕННЯМИ, СКАРГАМИ та ПРОПОЗИЦІЯМИ, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Якщо Ви хочете подати запит на інформацію та отримати відповідь у передбачений Законом України "Про доступ до публічної інформації" термін, пишіть у питаннях: «Прошу надати копію рішення/розпорядження/проекту рішення №…», «Прошу надати копію документу, який встановлює/регулює….».
У інформаційному запиті уникайте прохання роз’яснити, розглянути конкретну скаргу, вжити конкретних заходів чи врегулювати конфліктну ситуацію – це буде розцінене розпорядником як звернення громадян. Запитання: "Коли буде щось зроблене?" скоріше за все передбачає створення відповіді персонально на Ваш запит, а отже запит буде розглянуто в порядку Закону "Про звернення громадян".
Проте, незважаючи на те, чи розцінив розпорядник Ваш лист як запит на доступ до публічної інформації чи як звернення громадянина, відповідь має надійти. Якщо відповіді немає – таку ситуацію безумовно треба оскаржувати або до вищого органу розпорядника (як у цьому випадку), або до Уповноваженого Верховної Ради з прав людини. Слід разом з цим пам’ятати, що скарга подається в порядку Закону України «Про звернення громадянина», тому притримуйтеся будь ласка порядку подання звернення громадянина, передбаченого статтями 5-8 Закону України «Про звернення громадян».