Єдиний демографічний реєстр
-
Від: Олександр
До: Міністерство юстиції України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Вимагаю надати повну та достовірну інформацію ,яка інформація, які данні є обов’язковими для внесення в єдиний демографічний реєстр згідно закону про єдиний демографічний реєстр.
В яких випадках та на підставі яких юридичних документів встановлюється порядок та процедура внесення тих чи інших даних в єдиний демографічний реєстр.
Яким юридичним документом передбачена процедура та порядок внесення даних фізичною особою особисто - до єдиного демографічного реєстру за заявою , до розпорядника реєстру, до відповідальної особи чи органу що відповідає за ведення реєстру та внесеня до нього змін.
Надати належним чином завірену копію чи юридичний документ, яким фізичній особі прямо заборонено особисто вносити додаткові відомості до єдиного демографічного реєстру , що стосується ії особисто. Та наявність яких відомостей передбачена як такіих що обов’язкові в єдиному демографічному реєстрі але там відсутні.
Чим передбачено, хто уповноважений і в яких випадках вносити зміни до данних фізичної особи в реєстрі ,та в яких випадках.
З повагою,
Олександр
УВАГА!!! Електронна адреса [1][email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять з
цієї адреси, не потрібно.
У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:
- [2][email address] – для звернень громадян;
- [3][email address] – для кореспонденції організацій;
- [4][email address] - для кореспонденції органів судової влади.
Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([5]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.
Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([6]https://ca.informjust.ua/verify).
Для цього необхідно:
1. Завантажити ифайли, які долучено до електронного листа (файл з
розширенням pdf (безпосередньо електронний документ) та з розширенням p7s
(файл електронного цифрового підпису)).
2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП (https://ca.diia.gov.ua/verify
або https://czo.gov.ua/verify) .
3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.
4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.
Державна міграційна служба України
References
Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[email address]
3. mailto:[email address]
4. mailto:[email address]
5. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
6. https://ca.informjust.ua/verify