Ігнорування міською радою Конституції та Законів України 2

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Андрій, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

31.10.2019 року управлінням архітектури та містобудування Чорноморської міської ради було видано ФОП Лебедєвій К.Г. паспорт прив'язки стаціонарної тимчасової споруди № 277 по пров. Шкільному (біля входу на корти).
З даного приводу в порушення п. 2.4 Розділу ІІ Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Іллічівської міської ради, затвердженого рішенням Іллічівської міської ради від 21.06.2012 року № 204- VI, відповідною депутатською комісією не розглядались висновки управління архітектури та містобудування про відповідність намірів щодо розміщення ТС комплексній схемі розміщення ТС, будівельним нормам.
З даного приводу відсутнє відповідне рішення виконкому щодо внесення змін до комплексної схеми розміщення ТС з приводу розміщення даної тимчасової споруди.
Незважаючи на це головним спеціалістом управлінням архітектури та містобудуванням Ткач О.М. під керівництвом заступника міського голови Ясніцького О.О. незаконно було видано вказаний паспорт прив'язки.
На мої запити щодо ігнорування вказаних положень вами було повідомлено (зокрема лист від 27.01.2020 року № 2/Г-13/28), що такий розгляд депутатською комісією та затвердження виконкоком відповідного рішення не потрібні, оскільки депутатська комісія таке дозволила (протокол № 58 засідання постійної комісії з питань будівництва, регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища та благоустрою від 11.06.2019 року).
Таким чином в.о. начальника управління архітектури та містобудування Ткач О.М. та заступник міського голови Ясніцький О.О. поставили в пріоритет рекомендацію депутатської комісії над діючими рішеннями міської ради та виконкому.
П. 11 ст. 47 ЗУ "Про місцеве самоврядування" вказано, що рекомендації постійних комісій підлягають обов'язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
П. 1 ст. 73 ЗУ "Про місцеве самоврядування" вказано, що акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

З даного приводу прошу повідомити, на підставі яких норм законодавства для в.о. начальника управління архітектури та містобудування Ткач О.М. та заступника міського голови Ясніцького О.О. рекомендація постійної депутатської комісії має більшу юридичну силу ніж діючі рішення міської ради та виконому?
(прошу зіслатись на конкретні норми законодавства).

З повагою,

Андрій

public, Чорноморська міська рада

1 Attachment

ispolkom@cmr.gov.ua, Чорноморська міська рада

2 Attachments

--
Это сообщение проверено на вирусы антивирусом Avast.
https://www.avast.com/antivirus