Інформація по заробітним платам
-
Від: Алла
До: Нетішинська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Відомісті про нараховану та отриману заробітну плату (премії, винагороди) та інші виплати посадових осіб апарату Нетішинської міської ради та виконавчих органів, за період з 01.12.2021року по день надання Відповіді включно (щомісячні виплати). помісячно. При цьому вказавши: ПІБ посадової особи, відповідний місяць, розмір нарахувань та розмір відрахувань.
Окремо звертаю Вашу увагу що, Інформація про заробітну плату та інші виплати працівнику державного органу або органу місцевого самоврядування є інформацією про фізичну особу. Конституційний суд Украïни рiшенням вiд 20 сiчня 2012 року установив, що перебування особи на посаді, пов'язаній зi здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування, передбачае не тільки гарантії захисту прав цієї особи, а й додаткові правові обтяження. Публічний характер самих органів-суб'єктів владних повноважень, так і їх посадових осіб вимагає оприлюднення певної інформації для формування громадської думки про довіру до влади та підтримку Iї авторитету у суспільстві.
Розпорядження бюджетними коштами включае здійснення витрат з державного чи місцевого бюджету. Заробітна плата та інші виплати (премії, матеріальна допомога тощо) посадовим та службовим особам е витратами з бюджету. Частиною 5 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації»> Визначено, що не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прiзвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.
Це підтверджується положенням статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» у якій йдеться про те, що не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займае посаду, пов'язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень, а також «не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна, крім випадків, передбачених статтею 6 Закону Украïни «Про доступ до публічної інформації».
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 60 Закону України «Про запобігання корупції» інформація про розміри, види оплати праці, матеріальної допомоги та будь-яких інших виплат з бюджету або за рахунок технічної або іншої допомоги в рамках реалізації в Україні програм (проектів) у сфері запобігання, протидії корупції особам, зазначеним у пункті 1, пунктах "а" 4 "в" пункту 2 та пунктах 4 і 5 частини першох статті 3 цього закону, а також одержані цими особами за правочинами, які підлягають обов'язковій державній реєстрації, а також подарунки, які регулюються цим Законом, не може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом.
Отже, інформація про заробітну плату, премії, матеріальну допомогу, будь-які інші виплати з державного чи місцевого бюджету прцівнику державного чи місцевого самоврядування не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит.
Окремо хочу зауважити, що в разі ненадання повної або недостовірної інформації залишаю за собою право звернення зі скаргою до Уповноваженого з прав людини ВРУ
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит: [email address]
З повагою,
Лєвакова Алла Олександрівна