Інформація стосовно надходжень за користування земельною ділянкою, яка належить комунальній громаді міста Одеси за адресою вул. Рішельєвська 47 (вул. Рішельєвська 49, вул. Велика Арнаутська 40)
-
Від: Дяченко Юрій Васильович, голова політичної партії "ДемАльянс" в Одесі
До: Державна фіскальна служба України -
Доброго дня!
Статті 1, 3, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації та згідно ст.5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому згідно ст. 19 цього ж закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Згідно ст.1 Закону публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством.
У відповідності до ст.21 Закону інформація на запит надається безкоштовно та згідно із п.4 ст. 21 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується, у відповідності до п.1 ч.1 ст.3 Закону право на доступ до публічної інформації гарантується обов'язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію.
Отже керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації»,
ПРОШУ:
В строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації», надати:
Інформацію стосовно надходжень за користування земельною ділянкою, яка належить комунальній громаді міста Одеси за адресою вул. Рішельєвська 47 (вул. Рішельєвська 49, вул. Велика Арнаутська 40) з 2004 року по теперішній час включно. Додатково повідомляю: кадастровий номер земельної ділянки площею 0,2 га на теперішній час: 5110137500:27:008:0014, ідентифікаційний номер організації, з якою заключено договір оренди землі: 26567721, ТОВ "Одеса-Сіті", раніше земельна ділянка мала площу 0,1897 га, ще раніше з 09.07.2004 року право використання даної земельної ділянки могла мати ТОВ "Рішельє", ідентифікаційний номер: 20969826.
Звертаю Вашу увагу, що згідно ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
Окрім того, згідно із ст. 26 ЗУ «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» журналіст має право на безкоштовне задоволення запиту щодо доступу до офіційних документів.
Незнання розпорядником інформації інформаційного законодавства України не є обставиною непереборної сили і не звільняє його від відповідальності.
Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян» та «Про доступ до судових рішень», – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно п.п.1, 2 ч.1 ст.16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом та надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
Згідно з пунктом 3 Статті 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
п.5. ст.6 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» передбачає, що: «не може бути обмежений доступ до розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування, чи розпорядження державним, комунальним майном у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів або майна, прізвища, імена, по-батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно».
п.7. ст.6 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» передбачає, що: «Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений».
З повагою,
Дяченко Юрій Васильович, журналіст,
представник громадської організації "Зелений Лист"
Добрий день. Даний документ надійшов не за адресою (призначенням), надішліть будь ласка його до Державної податкової служби України.
Інформаційний лист додається
-----Original Message-----
From: Дяченко Юрій Васильович, голова політичної парті=?UTF-8?B?0ZcgXA==?=ДемАльянс\=?UTF-8?B?INCyINCe0LTQtdGB0ZY=?= [mailto:[FOI #82147 email]]
Sent: Monday, February 15, 2021 11:24 PM
To: запити до розпорядника Державна фіскальна служба України
Subject: Інформаційний запит - Інформація стосовно надходжень за користування земельною ділянкою, яка належить комунальній громаді міста Одеси за адресою вул. Рішельєвська 47 (вул. Рішельєвська 49, вул. Велика Арнаутська 40)
Доброго дня!
Статті 1, 3, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації та згідно ст.5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому згідно ст. 19 цього ж закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Згідно ст.1 Закону публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством.
У відповідності до ст.21 Закону інформація на запит надається безкоштовно та згідно із п.4 ст. 21 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується, у відповідності до п.1 ч.1 ст.3 Закону право на доступ до публічної інформації гарантується обов'язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію.
Отже керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації»,
ПРОШУ:
В строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації», надати:
Інформацію стосовно надходжень за користування земельною ділянкою, яка належить комунальній громаді міста Одеси за адресою вул. Рішельєвська 47 (вул. Рішельєвська 49, вул. Велика Арнаутська 40) з 2004 року по теперішній час включно. Додатково повідомляю: кадастровий номер земельної ділянки площею 0,2 га на теперішній час: 5110137500:27:008:0014, ідентифікаційний номер організації, з якою заключено договір оренди землі: 26567721, ТОВ "Одеса-Сіті", раніше земельна ділянка мала площу 0,1897 га, ще раніше з 09.07.2004 року право використання даної земельної ділянки могла мати ТОВ "Рішельє", ідентифікаційний номер: 20969826.
Звертаю Вашу увагу, що згідно ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
Окрім того, згідно із ст. 26 ЗУ «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» журналіст має право на безкоштовне задоволення запиту щодо доступу до офіційних документів.
Незнання розпорядником інформації інформаційного законодавства України не є обставиною непереборної сили і не звільняє його від відповідальності.
Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян» та «Про доступ до судових рішень», – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно п.п.1, 2 ч.1 ст.16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом та надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
Згідно з пунктом 3 Статті 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
п.5. ст.6 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» передбачає, що: «не може бути обмежений доступ до розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування, чи розпорядження державним, комунальним майном у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів або майна, прізвища, імена, по-батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно».
п.7. ст.6 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» передбачає, що: «Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений».
З повагою,
Дяченко Юрій Васильович, журналіст,
представник громадської організації "Зелений Лист"
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #82147 email]
Якщо [Державна фіскальна служба України request email] - неправильна адреса для розпорядника Державна фіскальна служба України, повідомте нас використовуючи форму:
http://dostup.pravda.com.ua/change_reque...
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------
Доброго дня!
Ви уважно читали відповідь та законодавство? Ви маєте переслати цей запит належному розпоряднику чи розпорядникам:
Статті 1, 3, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації та згідно ст.5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ до публічної інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію, при цьому згідно ст. 19 цього ж закону запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Згідно ст.1 Закону публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством.
У відповідності до ст.21 Закону інформація на запит надається безкоштовно та згідно із п.4 ст. 21 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується, у відповідності до п.1 ч.1 ст.3 Закону право на доступ до публічної інформації гарантується обов'язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію.
Отже керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації»,
ПРОШУ:
В строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації», надати:
Інформацію стосовно надходжень за користування земельною ділянкою, яка належить комунальній громаді міста Одеси за адресою вул. Рішельєвська 47 (вул. Рішельєвська 49, вул. Велика Арнаутська 40) з 2004 року по теперішній час включно. Додатково повідомляю: кадастровий номер земельної ділянки площею 0,2 га на теперішній час: 5110137500:27:008:0014, ідентифікаційний номер організації, з якою заключено договір оренди землі: 26567721, ТОВ "Одеса-Сіті", раніше земельна ділянка мала площу 0,1897 га, ще раніше з 09.07.2004 року право використання даної земельної ділянки могла мати ТОВ "Рішельє", ідентифікаційний номер: 20969826.
Звертаю Вашу увагу, що згідно ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
Окрім того, згідно із ст. 26 ЗУ «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» журналіст має право на безкоштовне задоволення запиту щодо доступу до офіційних документів.
Незнання розпорядником інформації інформаційного законодавства України не є обставиною непереборної сили і не звільняє його від відповідальності.
Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян» та «Про доступ до судових рішень», – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно п.п.1, 2 ч.1 ст.16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом та надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
Згідно з пунктом 3 Статті 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
п.5. ст.6 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» передбачає, що: «не може бути обмежений доступ до розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування, чи розпорядження державним, комунальним майном у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів або майна, прізвища, імена, по-батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно».
п.7. ст.6 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» передбачає, що: «Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений».
Р.S.: інформаційного листа, що додається вами не бачу
З повагою,
Дяченко Юрій Васильович, журналіст,
представник громадської організації "Зелений Лист"