Інформаційний запит - фінансове управління м.Чорноморська

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Світлана, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Шановні фахівці фінансового управління м. Чорноморська, повідомляю про переписку зі «спеціалістами» відділу освіти Чорноморської міської ради, які так і не змогли чітко відповісти на мої запитяння, а саме:
1. На мій запит: «Чому ціни у постачальників (продавців), які є платниками єдиного податку 5%, вищі ніж у інших продавців, які є платниками ПДВ – 20%; як саме ефективно і раціонально використовували кошти при закупівлі мийних засобів?»
У листах-відповідях № 01-11/403, № 01-11/404, № 01-11/405, № 01-11/406 від 29.04.2020, сказано, що ціна у договорах завищена, бо «… за укладеними договорами постачальник (продавець) здійснює поставку товару до всіх закладах освіти власними силами…..» Але насправді постачальники (продавці) з якими відділ освіти уклав договори на поставку мийних засобів, доставили товар до відділу освіти, а не до кожного закладу окремо, як було сказано у вищевказаних листах. На мій наступний запит від 04.06.2020 щодо зменшення вартості товару на суму, яка була закладена в договорі на доставки товару, у листі № 01-11/544 від 10.06.2020 відповіли: «Перерахунок вартості товару не передбачається».
Питання: як саме ефективно і раціонально відділ освіти використовував кошти при закупівлі мийних засобів?
2. На мій запит, щодо вибору постачальників – лист-відповідь відділу освіти № 01-11/394 від 24.04.2020 «…. Відділ освіти здійснює моніторинг цін на ринку із врахуванням доставки та обирає середньоринкові ціни…». Але на мій запит від 25.04.2020, стосовно моніторингу цін, про надання переліку постачальників товару, найменування, кількості товару, з указаним відсотком на доставку товару – відділ освіти відповів у листі № 01-11/407 від 29.04.2020: «…. Що перед закупівлею товару проводить моніторинг цін на ринку, але інформацію про постачальників товару, з якими не укладає договори не зберігає».
Питання: який термін повинні зберігатись документи по моніторингу товару? Хто перевіряє або контролює використання бюджетних коштів по відділу освіти м.Чорноморська?
3. На мій запит від 04.06.2020 : «… надати скан.копії документів на передачу товарів матеріально-відповідальним особам закладів освіти..», відділом освіти була надана таблиця з переліком закладів освіти, переліком товарів, а в кінці таблиці стоять чиїсь підписи, без прізвищ.
Питання: Чи знає бухгалтер відділу освіти, що є типові форми обліку товару? Яка сума коштів у відділі освіти запланована на 2020 рік щодо навчання, або підвищення кваліфікації бухгалтерів?
Таке враження, що відповідальні особи за прийом товару: головний спеціаліст-юрист – Волинський А.О., головний бухгалтер відділу освіти – Долінська Л.І., старший бухгалтер матеріального відділу – Восколуп С.В., фахівець з публічних закупівель – Федоренко С.І. у змові з постачальниками товару (мийні засоби), тому що якість товару не відповідає вартості товару, а листи-відповіді суперечать один одному.

З повагою,

Світлана

public, Чорноморська міська рада

1 Attachment

ispolkom@cmr.gov.ua, Чорноморська міська рада

3 Attachments

--
Это сообщение проверено на вирусы антивирусом Avast.
https://www.avast.com/antivirus