Інклюзія модифікований розклад
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Дитині з ООП, учню 2 класу (інклюзивного) закладу загальної середньої освіти, визначено 4 рівень підтримки. Дитина має порушення інтелектуального розвитку із супутніми розладами (вимовляє малозрозуміло до 10 слів, звернене мовлення розуміє частково, спілкування обмежене вигуками, жестами тощо). Командою супроводу школи визначено модифікацію майже з усіх предметів. Крім того, планували скласти модифікований розклад з меншим тижневим навантаженням та виключити іноземну мову відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою КМУ від 21.08.2013 №607. Інклюзивно-ресурсний центр наполягає на відвідуванні дитиною усіх предметів, що стоять у розкладі класу та повному тижневому навантаженні, аргументуючи тим, що вищезазначений Держ.стандарт застосовується лише для учнів спеціалізованих шкіл.
Прошу допомоги у вирішенні наступних питань:
1. Чи можуть/ повинні заклади загальної середньої освіти керуватися постановою КМУ від 21.08.2013 №607 "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами".
2. Чи виключається змістова лінія “Іноземна мова” із змісту освітньої галузі “Мови і літератури“, враховуючи особливостей розвитку та навчання дітей з розумовою відсталістю, що здобувають освіту у ЗЗСО.
3. Чи передбачає модифікація освітньго процесу для дітей з ООП зменшення тижневого навантаження, і яким документом у такому випадку керуватися закладу освіти.
З повагою,
Юлія Євтушенко
На Ваш лист від 22.02.2022 року повідомляємо таке.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частина перша статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає, що публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до положень пункту 1 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 29 вересня 2016 року № 10 «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації» (далі – постанова Пленуму) визначальним для публічної інформації є те, що вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та знаходилась у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації. Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді на яке необхідно створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею володіти.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини п’ятої статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію має містити: ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, Законом України «Про звернення громадян». У зверненні громадянина, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Враховуючи зазначене, Міністерство освіти і науки України не має правових підстав для розгляду Вашого листа відповідно до положень та вимог законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про звернення громадян».
Принагідно зазначаємо, що Ви маєте право звернутися до Міністерства освіти і науки України із запитом на інформацію або зі зверненням громадянина відповідно до положень діючого законодавства.
Відділ планування, зв’язків з громадськістю та доступу до публічної інформації
директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик
-----Original Message-----
From: Юлія Євтушенко <[FOI #100951 email]>
Sent: Tuesday, February 22, 2022 8:37 PM
To: FOI requests at Міністерство освіти і науки України <[Міністерство освіти і науки України request email]>
Subject: Інформаційний запит - Інклюзія модифікований розклад
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Дитині з ООП, учню 2 класу (інклюзивного) закладу загальної середньої освіти, визначено 4 рівень підтримки. Дитина має порушення інтелектуального розвитку із супутніми розладами (вимовляє малозрозуміло до 10 слів, звернене мовлення розуміє частково, спілкування обмежене вигуками, жестами тощо). Командою супроводу школи визначено модифікацію майже з усіх предметів. Крім того, планували скласти модифікований розклад з меншим тижневим навантаженням та виключити іноземну мову відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою КМУ від 21.08.2013 №607. Інклюзивно-ресурсний центр наполягає на відвідуванні дитиною усіх предметів, що стоять у розкладі класу та повному тижневому навантаженні, аргументуючи тим, що вищезазначений Держ.стандарт застосовується лише для учнів спеціалізованих шкіл.
Прошу допомоги у вирішенні наступних питань:
1. Чи можуть/ повинні заклади загальної середньої освіти керуватися постановою КМУ від 21.08.2013 №607 "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами".
2. Чи виключається змістова лінія “Іноземна мова” із змісту освітньої галузі “Мови і літератури“, враховуючи особливостей розвитку та навчання дітей з розумовою відсталістю, що здобувають освіту у ЗЗСО.
3. Чи передбачає модифікація освітньго процесу для дітей з ООП зменшення тижневого навантаження, і яким документом у такому випадку керуватися закладу освіти.
З повагою,
Юлія Євтушенко
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #100951 email]
Is [Міністерство освіти і науки України request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Міністерство освіти і науки України? If so, please contact us using this form:
https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------