Інтереси дітей при об'єднанні шкіл
-
Від: Нагорна Ірина
До: Сумська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
На сайті Сумської міської ради з’явилося інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення проєкту рішення Сумської міської ради «Про затвердження Перспективного плану оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти СМТГ на 2023 – 2027 роки» з метою врахування думки мешканців Сумської міської територіальної громади щодо зміни типу, перейменування, реорганізації закладів загальної середньої освіти на території громади. Із додатків, розміщених на сайті Сумської міської ради, неможливо скласти уявлення про те, хто прийняв рішення про саме такий вид реорганізації мережі закладів громади міста Суми? Яка економічна доцільність злиття шкіл? Чи не буде це надважким тягарем для міського бюджету? Які критерії було взято за основу під час здійснення аналізу існуючої мережі закладів освіти? Яким чином буде забезпечено учням із двох шкіл в приміщенні однієї здобуття загальної середньої освіти на відповідному рівні?
Керуючись положеннями статті 34. і 40. Конституції України та нормами Законів України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (п’ять днів), прошу:
1. Надати інформацію про те, хто і яким чином визначив та затвердив критерії для здійснення аналізу існуючої мережі закладів освіти Сумської територіальної громади?
2. Надати інформацію про те, ким і коли проводилося опитування батьків учнів Сумської гімназії № 1 та школи № 10.
3. Надати копії відповідних документів.
Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту та надіслати в електронному вигляді.
У випадку, якщо з якихось причин неможливо надати відповідь – письмово вказати причину або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.
З повагою,
Нагорна Ірина