Капітальний ремонт системи опаленя школи №51
-
Від: Яна Іванова
До: Департамент фінансів КМДА -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації та згідно оприлюдненої закупівлі UA-2020-04-17-001064-c Капітальний ремонт системи опалення Одеської загальноосвітньої школи №51 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 60 (код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) на суму 541 805,36 грн за використанням бюджетних коштів:, прошу ВАС звернути увагу та посприяти вирішенню питання щодо даної закупівлі в звязку з тим, що згідно договору проведеної закупівлі Підрядник надає гарантію з виконання робіт протягом 3х років, але вже наразі здійснюється UA-2021-02-09-000424-c Поточний ремонт системи опалення Одеської загальноосвітньої школи №51 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 60, код за ДК 021:2015 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси прошу надати сканкопії наступних документів :
- форму КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельнихробіт" згідно п.4.6 договору №129 від 17.04.2020
- форму КБ-3 "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт"згідно п.4.6 договору №129 від 17.04.2020
-копію дефектного акту п.6.1 по договору №129 від 17.04.2020
- копію Графіку виконання робіт по договору №129 від 17.04.2020
- копію Акта виконаних робіт по договору №129 від 17.04.2020
- Копії змін до дефектного акту та відповідальна особа яка внесла ці зміни договору №129 від 17.04.2020.
- Копію додаткових угод по договору №129 від 17.04.2020
- копію кошторису, який є невід'ємною частиною договору п. 6.2
- копію акту закуплених товарів для проведення робіт з капітального ремонту опалення ( в кількості та сумами)
- надати копію документу щодо використання бюджетних коштів та звіт з виконання договору №129 від 17.04.2020
-натади копію ліцензії щодо підрядником виконання певних видів робіт
- надавати копію документів, до радіаторних терморегуляторів системи опалення,
- копію Сертифікату відповідності або Сертифікат перевірки типу виробів, або Сертифікат експертизи типу виробів.
- Дозвіл виданий Територіальним Управлінням Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (Головним Управлінням Держпраці). - -Сертифікат на систему управління якості продукції (ISO 9001).
- Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO14001
Прошу вас здійснити моніторінг закупівель КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси щодо капітального ремонту опалення та поточного ремонту опалення
У разі ненадання або надання неповної інформації, в я буду оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.
З повагою,
Яна Іванова
2021-02-21 22:25, Яна Іванова написав:
> Доброго дня!
>
> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
> публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
> звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
> публічної інформації та згідно оприлюдненої закупівлі
> UA-2020-04-17-001064-c Капітальний ремонт системи опалення Одеської
> загальноосвітньої школи №51 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради
> Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 60
> (код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
> на суму 541 805,36 грн за використанням бюджетних коштів:, прошу ВАС
> звернути увагу та посприяти вирішенню питання щодо даної закупівлі в
> звязку з тим, що згідно договору проведеної закупівлі Підрядник надає
> гарантію з виконання робіт протягом 3х років, але вже наразі
> здійснюється UA-2021-02-09-000424-c Поточний ремонт системи опалення
> Одеської загальноосвітньої школи №51 І-ІІІ ступенів Одеської міської
> ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога,
> 60, код за ДК 021:2015 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного
> обслуговування систем центрального КУ Центр фінансування та
> господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського
> району м. Одеси прошу надати сканкопії наступних документів :
>
> - форму КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельнихробіт" згідно п.4.6
> договору №129 від 17.04.2020
> - форму КБ-3 "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт"згідно
> п.4.6 договору №129 від 17.04.2020
> -копію дефектного акту п.6.1 по договору №129 від 17.04.2020
> - копію Графіку виконання робіт по договору №129 від 17.04.2020
> - копію Акта виконаних робіт по договору №129 від 17.04.2020
> - Копії змін до дефектного акту та відповідальна особа яка внесла ці
> зміни договору №129 від 17.04.2020.
> - Копію додаткових угод по договору №129 від 17.04.2020
> - копію кошторису, який є невід'ємною частиною договору п. 6.2
> - копію акту закуплених товарів для проведення робіт з капітального
> ремонту опалення ( в кількості та сумами)
> - надати копію документу щодо використання бюджетних коштів та звіт з
> виконання договору №129 від 17.04.2020
> -натади копію ліцензії щодо підрядником виконання певних видів робіт
> - надавати копію документів, до радіаторних терморегуляторів системи
> опалення,
> - копію Сертифікату відповідності або Сертифікат перевірки типу
> виробів, або Сертифікат експертизи типу виробів.
> - Дозвіл виданий Територіальним Управлінням Державної служби гірничого
> нагляду та промислової безпеки України (Головним Управлінням
> Держпраці). - -Сертифікат на систему управління якості продукції (ISO
> 9001).
> - Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO14001
>
> Прошу вас здійснити моніторінг закупівель КУ Центр фінансування та
> господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського
> району м. Одеси щодо капітального ремонту опалення та поточного
> ремонту опалення
>
> У разі ненадання або надання неповної інформації, в я буду оскаржувати
> бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до
> публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду
> або Омбудсмана.
>
> З повагою,
>
> Яна Іванова
>
> -------------------------------------------------------------------
>
> Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на
> цей запит.
> [FOI #82501 email]
>
> Якщо [Департамент фінансів request email] - неправильна адреса для розпорядника
> Департамент фінансів, повідомте нас використовуючи форму:
> http://dostup.pravda.com.ua/change_reque...
>
> Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть
> опубліковані на сайті Доступу до Правди
>
>
>
> -------------------------------------------------------------------
Доброго дня! Ваш запит направлено не за адресою. [email address] -
електронна адреса Департаменту фінансів виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації)