Харчування дітей у другу змінутв Одеської ЗОШ#73
-
Від: Яна Іванова
До: Одеська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Договір аренди на надання послуг з харчування!
Програми передумови з безпечності харчових продуктів та впровадження HASSP арендатором!
Перелік закуплених продуктів з 1 вересня та на момент відповіді арендатором!
Двотижневе меню затверджене держпродспожив службою!
Цінова політика страв арендатором!
Договор на обслуговування та прибирання в приміщенні кухні та їдальні арендатором!
Меню для старшої школи та ціновий склад меню!
Права та обов'язки арендатора кухні та їдальні.
Хто розробляє меню для школярів у арендатора?
Графік завозу харчових продуктів та санітарні книжки на транспорт, обслуговуючий персонал, журнали всі які передбачено законом України про безпечність та якість харчових продуктів та згідно наказу #590!
Періодичність походження медичного огляду персоналом арендатора!
Наявність всіх відповідних документів на харчові полдукти, що доставляються в школу і місце їх розташування для ознайомлення.
Перелік миючих та дезінфікуючих розчинів, що застосовуються арендатором для обробки посуду та ін. обладнання.
Перелік продуктів харчування та меню для дітей, що хворіють на Глютенову хворобу, Цукровий діабет, та харчову алергію.
Дозвіл на торгівлю цукерками та напоями промислового виробництва.
Кому оплачується харчування дітей в групі продовженого дня і як його оплачувати?
Чому не встановлений касовий апарат підтверджуючий купівлю продукту в їдальні?
Правила надання інформації щодо меню, та місце розташування меню?
Графік роботи обслуговуючого персоналу їдальні?
З повагою,
Яна Іванова
Яні Іванівні
На електронну пошту департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради ([odesa3 request email]) з сайту «Доступ до правди» надійшов Ваш запит на інформацію від 17 вересня 2019 року стосовно ЗОШ № 73 на 2019-2020 рік.
У зв’язку з тим, що департамент інформації та зв’язків з громадськістю не є розпорядником запитуваної інформації, на підставі частини 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», Ваш запит перенаправлено на електрону адресу департаменту освіти та науки Одеської міської ради: [email address].
Заступник директора департаменту О. Тачковська