Класи-комплекти НУШ та кількість годин на комплект

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Руслана Стандричук, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Руслана Стандричук

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

ПИТАННЯ:

1) Чи правомірно, згідно закону, об'єднувати у клас-комплект учнів 1 класу (5 учнів) і 4 класу (5 учнів) ?

2) Яке тижневе навантаження повинно бути на клас-комплект НУШ, в якому навчаються 5 учнів 1-го класу та 5 учнів 4-го класу?

3) Прошу пояснити зміни до Закону України про освіти положення частини другої та частини п'ятої статті 12 щодо кількості учнів у класі (наповнюваності) у комунальному закладі освіти та доцільність створення класу-комплекту під час воєнного стану в Україні.

Прошу дати конкретну відповідь про доцільність створення класу-комплекту 1-го та 4-го класів та зазначивши у цифрах кількість годин для такого класу-комплекту.

ДЯКУЮ.

З повагою,

Руслана Стандричук

informzapyt, Міністерство освіти і науки України

На Ваш лист від 17.06.2022 року повідомляємо таке.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частина перша статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає, що публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до положень пункту 1 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 29 вересня 2016 року № 10 «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації» (далі – постанова Пленуму) визначальним для публічної інформації є те, що вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та знаходилась у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації. Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді на яке необхідно створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею володіти.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини п’ятої статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію має містити: ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, Законом України «Про звернення громадян». У зверненні громадянина, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Враховуючи зазначене, Міністерство освіти і науки України не має правових підстав для розгляду Вашого листа відповідно до положень та вимог законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про звернення громадян».

Відділ планування, зв’язків з громадськістю та доступу до публічної інформації
директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик

-----Original Message-----
From: Руслана Стандричук <[FOI #102340 email]>
Sent: Friday, June 17, 2022 12:09 PM
To: FOI requests at Міністерство освіти і науки України <[Міністерство освіти і науки України request email]>
Subject: Інформаційний запит - Класи-комплекти НУШ та кількість годин на комплект

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

ПИТАННЯ:

1) Чи правомірно, згідно закону, об'єднувати у клас-комплект учнів 1 класу (5 учнів) і 4 класу (5 учнів) ?

2) Яке тижневе навантаження повинно бути на клас-комплект НУШ, в якому навчаються 5 учнів 1-го класу та 5 учнів 4-го класу?

3) Прошу пояснити зміни до Закону України про освіти положення частини другої та частини п'ятої статті 12 щодо кількості учнів у класі (наповнюваності) у комунальному закладі освіти та доцільність створення класу-комплекту під час воєнного стану в Україні.

Прошу дати конкретну відповідь про доцільність створення класу-комплекту 1-го та 4-го класів та зазначивши у цифрах кількість годин для такого класу-комплекту.

ДЯКУЮ.

З повагою,

Руслана Стандричук

-------------------------------------------------------------------

Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #102340 email]

Is [Міністерство освіти і науки України request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Міністерство освіти і науки України? If so, please contact us using this form:
https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване

Руслана Стандричук

Доброго дня!

Я, Стандричук Руслана Петрівна, проживаю у Львівській області, м.Сокаль, відповідно до положень та вимог законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про звернення громадян» прошу надати мені наступну інформацію (з підтвердженням офіційними документи):

ПИТАННЯ:

1) Чи правомірно, згідно закону, об'єднувати у клас-комплект учнів 1 класу (5 учнів) і 4 класу (5 учнів) ?

2) Яке тижневе навантаження повинно бути на клас-комплект НУШ, в якому навчаються 5 учнів 1-го класу та 5 учнів 4-го класу?

3) Прошу пояснити зміни до Закону України про освіти положення частини другої та частини п'ятої статті 12 щодо кількості учнів у класі (наповнюваності) у комунальному закладі освіти та доцільність створення класу-комплекту під час воєнного стану в Україні.

Прошу дати конкретну відповідь про доцільність створення класу-комплекту 1-го та 4-го класів та зазначити у цифрах кількість годин для такого класу-комплекту.

З повагою,

Руслана Стандричук (Львівська область, місто Сокаль, [email address])
20 червня 2022 рік

Informzapyt, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

На Ваш лист від 20.06.2022 року повідомляємо таке.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи
державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи
зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України.

Частина перша статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
визначає, що публічна інформація – це відображена та задокументована
будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана
або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх
обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у
володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної
інформації, визначених цим Законом.

Відповідно до положень пункту 1 постанови Пленуму Вищого адміністративного
суду України від 29 вересня 2016 року № 10 «Про практику застосування
адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації»
(далі – постанова Пленуму) визначальним для публічної інформації є те, що
вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та
знаходилась у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації. Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді
на яке необхідно створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник
інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею
володіти.

Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини п’ятої статті 19
Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію
має містити: ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу
електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний
опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого
зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання
запиту в письмовій формі.

Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 2
Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не
поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються
спеціальним законом, Законом України «Про звернення громадян». У зверненні
громадянина, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про
звернення громадян», має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце
проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження,
пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення
повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В
електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу,
на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші
засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається.

Враховуючи зазначене, Міністерство освіти і науки України не має правових
підстав для розгляду Вашого листа відповідно до положень та вимог законів
України «Про доступ до публічної інформації» та «Про звернення громадян».

 

Відділ планування, зв’язків з громадськістю та доступу до публічної
інформації
директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик

 

 

-----Original Message-----
From: Руслана Стандричук
[mailto:[FOI #102340 email]]
Sent: Monday, June 20, 2022 12:04 PM
To: informzapyt <[Міністерство освіти і науки України request email]>
Subject: Re: Не запит на публічну інформацію!

 

Доброго дня!

 

Я, Стандричук Руслана Петрівна, проживаю у Львівській області, м.Сокаль,
відповідно до положень та вимог законів України «Про доступ до публічної
інформації» та «Про звернення громадян» прошу надати мені наступну
інформацію (з підтвердженням офіційними документи):

 

ПИТАННЯ:

 

1) Чи правомірно, згідно закону, об'єднувати у клас-комплект учнів 1 класу
(5 учнів) і 4 класу (5 учнів) ?

 

2) Яке тижневе навантаження повинно бути на клас-комплект НУШ, в якому
навчаються 5 учнів 1-го класу та 5 учнів 4-го класу?

 

3) Прошу пояснити зміни до Закону України про освіти положення частини
другої та частини п'ятої статті 12 щодо кількості учнів у класі
(наповнюваності) у комунальному закладі освіти та доцільність створення
класу-комплекту під час воєнного стану в Україні.

 

Прошу дати конкретну відповідь про доцільність створення класу-комплекту
1-го та 4-го класів та зазначити у цифрах кількість годин для такого
класу-комплекту.

 

З повагою,

 

Руслана Стандричук (Львівська область, місто Сокаль,
[1][email address])

20 червня 2022 рік

 

-----Original Message-----

 

На Ваш лист від 17.06.2022 року повідомляємо таке.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи
державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи
зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України.

Частина перша статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
визначає, що публічна інформація – це відображена та задокументована
будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана
або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх
обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у
володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної
інформації, визначених цим Законом.

Відповідно до положень пункту 1 постанови Пленуму Вищого адміністративного
суду України від 29 вересня 2016 року № 10 «Про практику застосування
адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації»
(далі – постанова Пленуму) визначальним для публічної інформації є те, що
вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та
знаходилась у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації. Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді
на яке необхідно створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник
інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею
володіти.

Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини п’ятої статті 19
Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію
має містити: ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу
електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний
опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого
зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання
запиту в письмовій формі.

Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 2
Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не
поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються
спеціальним законом, Законом України «Про звернення громадян». У зверненні
громадянина, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про
звернення громадян», має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце
проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження,
пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення
повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В
електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу,
на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші
засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається.

Враховуючи зазначене, Міністерство освіти і науки України не має правових
підстав для розгляду Вашого листа відповідно до положень та вимог законів
України «Про доступ до публічної інформації» та «Про звернення громадян».

 

Відділ планування, зв’язків з громадськістю та доступу до публічної
інформації директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження
політик

 

-------------------------------------------------------------------

Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей
запит.

[2][FOI #102340 email]

 

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані
на сайті Доступу до Правди

 

 

-------------------------------------------------------------------

[3][IMG] Без вирусов. [4]www.avast.com

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[FOI #102340 email]
3. https://www.avast.com/sig-email?utm_medi...
4. https://www.avast.com/sig-email?utm_medi...

сховати цитоване