Класифікатор професій

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Оксана, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Згідно зі Зміною №3, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.09.2015 № 1084 до Класифікатора професій КД 003:2010 назва професії "Фахівець з питань цивільної оборони" змінено на "Фахівець з питань цивільного захисту" (код 2149.2)

На сайті Верховної Ради України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va32... у чинному Класифікаторі професій ДК 003:2010, затвердженому наказом Держспоживстандарту
України від 28.07.2010 № 327 у Додатках зазначена назва професійної роботи - Фахівець із цивільної оборони (за кодом 2149.2).

Прошу надати пояснення, яка назва професії є чинною Фахівець з питань цивільного захисту чи Фахівець з цивільної оборони за кодом 2149.2

З повагою,

Оксана

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

У зв'язку із розглядом Вашого листа від 01.05.2024 р. повідомляємо.
Відповідно до частини першої статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі – Закон) "запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні".
Згідно з частиною першою статті 1 Закону "публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом".
Відповідно до підпункту 3 пункту 2 розпорядження Голови Верховної Ради України від 11.05.2011 р. № 393 "Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України" "Апарат Верховної Ради України не є розпорядником інформації за запитами на інформацію… щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб".
Згідно з науково-практичним коментарем до Закону України "Про доступ до публічної інформації" "важливою ознакою публічної інформації у розумінні Закону є її попередня фіксація... Закон регулює відносини щодо доступу до інформації, яка вже існує, і не вимагає у відповідь на запит спеціально створювати певну інформацію".
Згідно із статтею 3 Закону України "Про звернення громадян" "під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги".
Відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України "Про звернення громадян" "у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним".
Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. "Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ)".
2. "Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України: засобами поштового зв’язку; безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України; через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства; через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України.
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати".
3. "Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ)".

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване