Кофлікт інтересів
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Відповідно до ст. 36 Закону № 1700 з метою уникнення конфлікту інтересів , зокрема, посадові особи юросіб публічного права, члени ради НБУ та наглядової ради держбанку, держпідприємства, організації зобов’язані протягом 60 днів після призначення (обрання) на посаду передати в управління іншій особі належні їм підприємства та корпоративні права в порядку, встановленому законом.
Чи поширюється ця норма на керівників комунальних підприємств? Чи пощирюється вона на ФОП? Тобто якщо особу ФОП призначено керівником комунального підприємства, чи має він припинити підприємницьку діяльність? Якщодо набрання чинності змін в в ст. 36 Закону № 1700 в 2021 році особа вже обіймала посаду керівника комунального підприємства чи поширюються на неї вимоги про передачу корпоративних прав і підприємств та як в такому випадку рахується строк?
З повагою,
Людмила Линник
Згідно із частиною першою статті 19 Закону, запит на інформацію − це
прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що
знаходиться у його володінні.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити, крім іншого, загальний опис інформації або вид, назву,
реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу
це відомо.
Таким чином, суттєвою ознакою публічної інформації у сенсі Закону є її
попередня фіксація.
Тобто цей закон регулює відносини щодо доступу до інформації, яка вже
існує, і не вимагає у відповідь на запит її створювати.
Ваш лист не відповідає вищезазначеним нормам Закону.
Запитувана Вами інформація стосується надання роз’яснень з питань
застосування актів законодавства, тобто за своїм змістом є зверненням.
Прохання оформити відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про
звернення громадян».
Стаття 5. Вимоги до звернення:
У зверненні має бути зазначено
прізвище, ім’я, по батькові,
місце проживання громадянина,
викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи
скарги, прохання чи вимоги
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено назву установи, до
якої звертається громадянин електронну або поштову адреси, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним.
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного
звернення не вимагається.
Листи, які надходять через офіційну електронну адресу направляються
(прикріпленим файлом) з підписом у сканованому вигляді.
2023-08-10 11:20, Людмила Линник написав: