Комбінація елементів дистанційної і очної форм навчання

Максим Планета

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію.

Цей запит мотивований тим, що навчальний процес в ВНЗ, розташованих у зоні проведення АТО, порушений. Процес евакуації ВНЗ негативно впливає на можливість проведення навчального процесу через те, що частина викладачів і студентів залишається на окупованій територій, а частина евакуюється разом з навчальним закладом. Через це навчальний план стає неможливим виконати у повному обсязі.

Задля викладання предметів в евакуйованих ВНЗ, викладачі змушені тимчасово приїжджати в міста, куди ці заклади були евакуйовані. Але можливість постійного проживання у місті, де ВНЗ зареєстрований в них не завжди є.

У такому випадку задля нівелювання обставин, які заважають навчальному процесу, можна було б використовувати елементи дистанційної освіти для студентів очної форми навчання.

Укажіть будь ласка яка існує нормативно-правова база для того, що ці елементи запровадити. Зокрема вкажіть чи є відмінності з точки зору закону при запровадженні "дистанційоності" для проведення практичних, лабораторних робіт, семінарів, лекцій тощо.

Як можна налаштовувати рівень цієї "дистанційності" при проведенні, наприклад, лабораторних робіт?

Чи можлива, наприклад, наступна форма проведення роботи: студент отримує завдання і роз’яснення по виконанню завдання через інтернет; користується обладнанням, яке йому було надане або у навчальному закладі, або отримано власноруч; відсилає виконане завдання викладачу знов через інтернет?

З повагою,

Максим Планета

Максим Планета залишив коментар ()

Скажіть будь ласка, скільки я маю ще чекати на відповідь на мій запит?

informzapyt, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment