Компенсація за затримку ремонту

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

На підставі ст. 8 Закону, за кожний день затримки усунення недоліків понад встановлений строк (14 днів) споживачу сплачується відшкодування у розмірі 1% від вартості товару.

1. Чи діє це положення?

2. Куди треба звертатися для усунення недоліків: до магазину чи до сервісного центру?

3. Хто повинен сплачувати пеню 1% магазин чи сервісний центр?

Відповідь прошу надати на електронну адресу.

Згідно ч.1. 4 ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

З повагою,

Dmytro

Mail Delivery System,

Не вдалося доставити листа розпоряднику. Можливо, ця адреса вже недійсна, в розпорядника переповнена пошта або вони відмовляються отримувати листи з Доступа. Ви можете спробувати написати їм з власної пошти

Доброго дня!

Запит не може бути доставлений. Помилка в електронній адресі.

З повагою,

Dmytro

Mail Delivery System,

Не вдалося доставити листа розпоряднику. Можливо, ця адреса вже недійсна, в розпорядника переповнена пошта або вони відмовляються отримувати листи з Доступа. Ви можете спробувати написати їм з власної пошти