Конфлікт інтересів
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи) - інформацію щодо підсумків виконання в Міністерстві освіти і науки України та Національному фонді досліджень України з 2020 року по нині вимог та положень Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (зі змінами) в тому числі з таких питань:
1) чи працюють прямі родичі апарату МОН в НФД України?
2) скільки було зафіксовано повідомлень про конфлікт інтересів між працівниками МОН та НФД України? У чому полягали такі конфлікти? Будь ласка, наведіть щодо кожного випадку такі дані (можливо у вигляді таблиці): установа та підрозділ в МОН і НФД України в яких виявлено відповідний конфлікт; стать, посада особи, що повідомила про конфлікт інтересів; у чому була суть конфлікту інтересів; хто приймав рішення щодо усунення чи врегулювання конфлікту інтересів; яким чином було врегульовано конфлікт інтересів.
3) скільки було виявлено випадків конфлікту інтересів після публякації статті "ТОРЖЕСТВО НА КІСТКАХ БАХМУТА", яка розміщена в мережі Інтернет: https://dialogueparty.site/article/view/..., про які не було повідомлено? Чи підтверджується інформація щодо конфлікту інтересів у директора департамента атестації кадрів вищої кваліфікації МОН КРИШТОФ Світлани Дмитрівни та керівниці сектору організаційного забезпечення НФД України ПОДОЛЄВОЇ Аліни Ігорівни? Чи може вона працюючи керівником сектору організаційного забезпечення НФД України займатися адвокатською діяльністю (https://aabastion.com.ua/podol%D1%94va-a... Чи приймала Криштоф С. Д. будь-які рішення, які стосувалися процесу атестації Подолєвої А. І. як доктора філософії (далі текст офіційного повідомлення про захист дисертації нею: Подолєва Аліна Ігорівна, аспірантка Київського національного університету імені Тараса Шевченка, тема дисертації: «Договори щодо розпорядження правами інтелектуальної власності на твори в мережі Інтернет», (081 Право). Спеціалізована вчена рада ДФ 26.001.201 Київського національного університету імені Тараса Шевченка, (м. Київ, вул. Володимирська, 64/13, 01601, (044) 2393141). Науковий керівник: Кодинець А.О., доктор юридичних наук, доцент, завідувач кафедри інтелектуальної власності та інформаційного права Інституту права Київського національного університету імені Тараса Шевченка). Будь ласка, наведіть щодо кожного випадку такі дані (можливо у вигляді таблиці): установа та підрозділ в МОН і НФД України в яких виявлено відповідний конфлікт; у чому була суть конфлікту інтересів; яким чином його було виявлено; які заходи було застосовано у цьому випадку щодо порушника та щодо рішення, прийнятого у ситуації конфлікту інтересів (призупинення, перегляд, скасування, інше); якщо цей випадок розглядався у суді, яке було рішення та як його виконано.
4) в якому статусі в НФД України перебувала Подолєва Аліна Ігорівна в день захисту нею дисертації на засіданні спеціалізованої вченої ради ДФ 26.001.201 Київського національного університету імені Тараса Шевченка?
5) яка середня заробітна плата Подолєвої Аліни Ігорівни в НФД України за весь час її роботи?
6) чи отримує Подолєва Аліна Ігорівна в НФД України доплату за науковий ступінь доктора філософії? Якщо так, просимо надати засвітчені належним чином копії документів яким було встановлено, що її діяльність на посаді керівника сектору організаційного забезпечення збігається з наявним науковим ступенем;
7) надати довідку з якої чітко буде зрозуміло скільки забагантка Криштоф С. Д. щодо наявності в її доньки Подолєвої А. І. диплому доктора філософії обійшлася державному бюджету України в тому числі під час правового режиму воєного стану?
З повагою
Ольга Троян
На Ваш лист від 26.05.2023 року повідомляємо таке.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи
державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи
зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України.
Частина перша статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
визначає, що публічна інформація – це відображена та задокументована
будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана
або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх
обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у
володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної
інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до положень пункту 1 постанови Пленуму Вищого адміністративного
суду України від 29 вересня 2016 року № 10 «Про практику застосування
адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації»
(далі – постанова Пленуму) визначальним для публічної інформації є те, що
вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та
знаходилась у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації. Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді
на яке необхідно створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник
інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею
володіти.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини п’ятої статті 19
Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію
має містити: ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу
електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний
опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого
зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання
запиту в письмовій формі.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 2
Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не
поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються
спеціальним законом, Законом України «Про звернення громадян». У зверненні
громадянина, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про
звернення громадян», має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце
проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження,
пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення
повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В
електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу,
на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші
засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається.
Враховуючи зазначене, Міністерство освіти і науки України не має правових
підстав для розгляду Вашого листа відповідно до положень та вимог законів
України «Про доступ до публічної інформації» та «Про звернення громадян».
Принагідно зазначаємо, що Ви маєте право звернутися до Міністерства освіти
і науки України із запитом на інформацію або зі зверненням громадянина
відповідно до положень діючого законодавства.
Відділ планування, зв`язків з громадськістю та доступу до публічної
інформації
директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик
МОН
[1]cid:image001.jpg@01D8708A.01CE3A80