Конфлікт інтересів при визначенні умов оплати праці голів місцевих держадміністрацій
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Прошу надати розясннення з такого питання:чи виникає конфлікт інтересів у голови місцевої
держадміністрації при встановленні собі і своїм заступникам премій, надбавок та наданні
матеріальених допомог на оздоровлення і вирішення соціально-побутових питань? Адже 15.11.2017 р.
набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань
проходження державної служби» від 09.11.2017 р. № 2190-VIII № 2190, на підставі якого голови
місцевих держадміністрацій та їх заступники вже не є держслужбовцями. Умови оплати праці цих
посадових осіб наразі врегульовано Постановою КМУ № 304. Відповідно до п. 4 постанови № 304
рішення про виплату і конкретний розмір надбавки за вислугу років, надбавки за інтенсивність праці,
премії, матдопомоги приймається в порядку, установленому керівником відповідного органу, в межах
затвердженого фонду оплати праці. Не зважаючи на виключення голів місцевих держадміністрацій з
числа держслужбовців, вони і надалі залишаються керівниками цих органів (ч. 1 ст. 8 Закону про
місцеві держадміністрації). В зв’язку з цим просимо надати роз’яснення з наступних питань: 1. Питання
визначення конкретних розмірів виплат собі та своїм заступникам голови місцевих держадміністрацій
виходячи з положень постанови № 304 мають вирішувати особисто? 2. Чи мають голови місцевих
держадміністрацій погоджувати з кимось розмір таких виплат?3. Чи виникає тут конфлік інтересів і як
його запобігти?
З повагою,
Людмила Линник