Конфлікт інтересів у голови дисциплінарної комісії

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Роман, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Я керівник кадрового органу (управління державного органу) на посаді державної служби бажаю отримати роз’яснення про перебування у складі дисциплінарної комісії що діє на порядок до постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ №1039 2019 року.
Керівник кадрового органу має прямий вплив на кожного працівника. При вчиненні дисциплінарного порушення працівником підприємства частина вини покладається також на керівника кадрів, у якого є посадові обов’язки слідкувати за трудовою дисципліною працівників для недопущення ними порушень.
Закон України “Про запобігання корупції” виокремлює два види конфлікту інтересів:
• Потенційний конфлікт інтересів – у особи наявний приватний інтерес у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
• Реальний конфлікт інтересів – суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Реальний конфлікт інтересів є явищем більш небезпечним для суспільних відносин ніж потенційний конфлікт інтересів. Але реальному конфлікту інтересів завжди передує потенційний конфлікт інтересів.
Приватний інтерес – будь-який майновий чи немайновий інтерес особи. Такий інтерес може зумовлюватись особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, а також іншими обставинами.
До таких обставин вважаю додається частина особистої відповідальності за вчинення будь яким працівником установи дисциплінарного порушення.
А тому мною на сайті було пройдено тест на запитання:
У вас виник сумнів щодо наявності/відсутності конфлікту інтересів у зв'язку з реалізацією конкретного повноваження?
Чи є у вас приватний інтерес у вашій ситуації?
Чи надає вам повноваження можливість вибору на власний розсуд варіанта рішення чи дії (тобто є дискреційним )?
Тест пройшов на виявлення конфлікту інтересів як член дисциплінарної комісії та її голова. Відповідь така.
Конфлікт інтересів наявний!
На сайті я ознайомився з тим що невід’ємною складовою конфлікту інтересів є службові/представницькі повноваження та вплив (можливість впливу) приватного інтересу на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, вчинення чи невчинення дій під час реалізації таких повноважень.
Приватний інтерес здатний впливати на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, вчинення чи невчинення дій лише під час реалізації дискреційних службових чи представницьких повноважень.
Суперечність полягає в тому, що, з одного боку, в особи наявний приватний інтерес (майновий або немайновий), а з іншого – особа, уповноважена на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, має виконувати свої службові обов’язки в інтересах держави, територіальної громади, виключаючи можливість будь-якого впливу приватного інтересу.
Закон визначає, що особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (ст. 3 Закону) зобов’язані, зокрема, повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів, безпосереднього керівника.
У випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі вона повідомляє Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно.
Звернення до Національного агентства не звільняє особу від обов’язку не вчиняти дій і не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Якщо Національне агентство одержало від особи, яка перебуває на посаді, що не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, повідомлення про наявність у неї конфлікту інтересів, упродовж семи робочих днів роз’яснює такій особі порядок її дій щодо врегулювання конфлікту інтересів.
Якщо особа отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона звільняється від відповідальності, якщо у діях, щодо яких вона зверталася за роз’ясненням, пізніше було виявлено конфлікт інтересів.

Тому прошу надати роз’яснення можливо чи ні для врегулювання зазначеного конфлікту інтересів як члена дисциплінарної комісії та її голови виключити мене со складу дисциплінарної комісії як керівника кадрового підрозділу та замінити на представника кадрового підрозділу, який не працює на керівній посаді, як це передбачено пунктами 10-12 постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ №1039 2019 року ?

З повагою,

Роман

Національне агентство з питань запобігання корупції

Роман писал 2024-09-24 21:03:
> Доброго дня!
>
> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
> публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
> звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
> публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні
> документи):
>
> Я керівник кадрового органу (управління державного органу) на посаді
> державної служби бажаю отримати роз’яснення про перебування у складі
> дисциплінарної комісії що діє на порядок до постанови КАБІНЕТУ
> МІНІСТРІВ УКРАЇНИ №1039 2019 року.
> Керівник кадрового органу має прямий вплив на кожного працівника. При
> вчиненні дисциплінарного порушення працівником підприємства частина
> вини покладається також на керівника кадрів, у якого є посадові
> обов’язки слідкувати за трудовою дисципліною працівників для
> недопущення ними порушень.
> Закон України “Про запобігання корупції” виокремлює два види
> конфлікту інтересів:
> • Потенційний конфлікт інтересів – у особи наявний приватний інтерес у
> сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі
> повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість
> прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час
> виконання зазначених повноважень.
> • Реальний конфлікт інтересів – суперечність між приватним інтересом
> особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає
> на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення
> чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
> Реальний конфлікт інтересів є явищем більш небезпечним для суспільних
> відносин ніж потенційний конфлікт інтересів. Але реальному конфлікту
> інтересів завжди передує потенційний конфлікт інтересів.
> Приватний інтерес – будь-який майновий чи немайновий інтерес особи.
> Такий інтерес може зумовлюватись особистими, сімейними, дружніми чи
> іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, а
> також іншими обставинами.
> До таких обставин вважаю додається частина особистої відповідальності
> за вчинення будь яким працівником установи дисциплінарного порушення.
> А тому мною на сайті було пройдено тест на запитання:
> У вас виник сумнів щодо наявності/відсутності конфлікту інтересів у
> зв'язку з реалізацією конкретного повноваження?
> Чи є у вас приватний інтерес у вашій ситуації?
> Чи надає вам повноваження можливість вибору на власний розсуд варіанта
> рішення чи дії (тобто є дискреційним )?
> Тест пройшов на виявлення конфлікту інтересів як член дисциплінарної
> комісії та її голова. Відповідь така.
> Конфлікт інтересів наявний!
> На сайті я ознайомився з тим що невід’ємною складовою конфлікту
> інтересів є службові/представницькі повноваження та вплив (можливість
> впливу) приватного інтересу на об’єктивність або неупередженість
> прийняття рішень, вчинення чи невчинення дій під час реалізації таких
> повноважень.
> Приватний інтерес здатний впливати на об’єктивність або
> неупередженість прийняття рішень, вчинення чи невчинення дій лише під
> час реалізації дискреційних службових чи представницьких повноважень.
> Суперечність полягає в тому, що, з одного боку, в особи наявний
> приватний інтерес (майновий або немайновий), а з іншого – особа,
> уповноважена на виконання функцій держави або місцевого
> самоврядування, має виконувати свої службові обов’язки в інтересах
> держави, територіальної громади, виключаючи можливість будь-якого
> впливу приватного інтересу.
> Закон визначає, що особи, уповноважені на виконання функцій держави
> або місцевого самоврядування та особи, які для цілей цього Закону
> прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або
> місцевого самоврядування (ст. 3 Закону) зобов’язані, зокрема,
> повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа
> дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи
> потенційного конфлікту інтересів, безпосереднього керівника.
> У випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у
> неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі вона
> повідомляє Національне агентство чи інший визначений законом орган або
> колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник
> конфлікт інтересів, відповідно.
> Звернення до Національного агентства не звільняє особу від обов’язку
> не вчиняти дій і не приймати рішень в умовах реального конфлікту
> інтересів.
> Якщо Національне агентство одержало від особи, яка перебуває на
> посаді, що не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника,
> повідомлення про наявність у неї конфлікту інтересів, упродовж семи
> робочих днів роз’яснює такій особі порядок її дій щодо врегулювання
> конфлікту інтересів.
> Якщо особа отримала підтвердження про відсутність конфлікту
> інтересів, вона звільняється від відповідальності, якщо у діях, щодо
> яких вона зверталася за роз’ясненням, пізніше було виявлено конфлікт
> інтересів.
>
> Тому прошу надати роз’яснення можливо чи ні для врегулювання
> зазначеного конфлікту інтересів як члена дисциплінарної комісії та її
> голови виключити мене со складу дисциплінарної комісії як керівника
> кадрового підрозділу та замінити на представника кадрового підрозділу,
> який не працює на керівній посаді, як це передбачено пунктами 10-12
> постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ №1039 2019 року ?
>
> З повагою,
>
> Роман
>
> -------------------------------------------------------------------
>
> Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на
> цей запит.
> [FOI #134347 email]
>
> Is [НАЗК request email] the wrong address for Freedom of
> Information requests to Національне агентство з питань запобігання
> корупції? If so, please contact us using this form:
> https://dostup.org.ua/change_request/new...
>
> Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть
> опубліковані на сайті Доступу до Правди
>
>
>
> -------------------------------------------------------------------
Доброго дня!
Запитувана інформація, яка не відповідає критеріям, закріплених у ст. 1
Закону України «Про доступ до публічної інформації», а за своїм змістом
стосується надання роз’яснень з питань застосування актів
законодавства/питань діяльності державного органу тощо є зверненням.
Таким чином, просимо оформити Ваше звернення згідно вимог законодавства.
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення
громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається
громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через
уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до
законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з
використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне
звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового
звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті
5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має
бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання
громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції,
заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути
підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному
зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як
«графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з
метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у
док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується) З
урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може
бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються
електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного
цифрового підпису.

Для отримання консультації в режимі реального часу, Ви можете звернутися
за телефоном контакт-центру: (044) 200 06 94

сховати цитоване