Копію актів реагуання по скарзі СА-1407465
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ
22.07.2019 р на ГАРЯЧу ЛІНІю ГОЛОВИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ 0-800-505-600ВІ-9679837 надійшла скарга СА-1407465 Адреса проблеми: м. Кам'янське (Дніпродзержинськ), Дніпровський район, вул. Харитонова, б.16
Жалоба на работу общественного транспорта, а именно маршрут 3а, который обслуживает м-н Днепрос-трой. Маршрутки находятся в ужасном техническом состоянии!!! Не соблюдается график движения! GPRS на маршрутках не установлен. В выходные дни на маршруте работает 1! маршрутка. Интервал движения более 40 мин.! Городская власть бездействует, на официальные жалобы отвечают, что все нормально. По-могите
На підставі статей 1,13,19,20,24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу
Вас надати наступну інформацію (наступні документи):
1 Які саме ВЖИТІ ВІДПОВІДНІ ЗАХОДИ ( Конкретно,Детально ) начальником управління транспорту та звязку Конельским Д.П, на скаргу № СА-1407465яка ндйшла на на ГАРЯЧу ЛІНІю ГОЛОВИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ 0-800-505-600
2) ) Копію актів реагуання по скарзі СА-1407465
3)Копію усіх документів які складалися службовими особами управлінням транспорту та звязку по скарзі СА-1407465
Відповідно до ст. 20 Закону, інформація має бути надана не пізніше п’яти робочих днів з моменту отримання цього запиту.
Відповідно до ст. 24 Закону, відповідальність за порушення
законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у
вчиненні таких порушень, а ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні
правопорушення передбачено накладення штрафу за неправомірну відмову
в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання
інформації, що не відповідає дійсності.
З повагою Кравець Валентина Івані