Копію актів реагуання по скарзі ХА-1402901/2
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ
31.07.2019 р на ГАРЯЧу ЛІНІю ГОЛОВИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ 0-800-505-600ВІ-9679837 надійшла скарга ХА-1402901/2 Скаржник Звертається повторно, зміст попереднього звернення від 06.06. 2019р.:"Скарга на неякісну послугу переве-зення пасажирів на трамвайному маршруті № 3. Рейси часто відміняються тому доводиться довго чекати трамвай, інколи більше години." Відповідь отримано, питання залишається не вирішено. Прохання поспри-яти у налагодженні якісної послуги перевезення пасажирів на вказаному трамвайному маршруті.
На підставі статей 1,13,19,20,24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу
Вас надати наступну інформацію (наступні документи):
1 Які саме ВЖИТІ ВІДПОВІДНІ ЗАХОДИ ( Конкретно,Детально ) начальником управління транспорту та звязку Конельским Д.П, на скаргу ХА-1402901/2яка ндйшла на на ГАРЯЧу ЛІНІю ГОЛОВИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ 0-800-505-600
2) ) Копію актів реагуання по скарзі ХА-1402901/2
3)Копію усіх документів які складалися службовими особами управлінням транспорту та звязку по скарзі ХА-1402901/2
Відповідно до ст. 20 Закону, інформація має бути надана не пізніше п’яти робочих днів з моменту отримання цього запиту.
Відповідно до ст. 24 Закону, відповідальність за порушення
законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у
вчиненні таких порушень, а ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні
правопорушення передбачено накладення штрафу за неправомірну відмову
в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання
інформації, що не відповідає дійсності.
З повагою Кравець Валентина Івані