Копію актів реагуання по скарзі ША-1409387
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
Запит на інформацію
14.08.2019р на ГАРЯЧу ЛІНІю ГОЛОВИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ 0-800-505-600ВІ-9679837 надійшла скарга ША-1409387 Заявниця звертається зі скаргою на водія міського маршрутного таксі № 12(26-32), який 14.08. 2019 року в 15:20 відмовив сину заявниці, 2007 р. н., у безкоштовному проїзді за посвідченням члена багатодітної роди-ни, що обурює. Прохання посприяти у вирішенні даного питання.
На підставі статей 1,13,19,20,24 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу
Вас надати наступну інформацію (наступні документи):
1 Які саме ВЖИТІ ВІДПОВІДНІ ЗАХОДИ ( Конкретно,Детально ) начальником управління транспорту та звязку Конельским Д.П, на скаргу ША-1409387 яка ндйшла на на ГАРЯЧу ЛІНІю ГОЛОВИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ 0-800-505-600
2) ) Копію актів реагуання по скарзі ША-1409387
3)Копію усіх документів які складалися службовими особами управлінням транспорту та звязку по скарзі ША-1409387
Відповідно до ст. 20 Закону, інформація має бути надана не пізніше п’яти робочих днів з моменту отримання цього запиту.
Відповідно до ст. 24 Закону, відповідальність за порушення
законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у
вчиненні таких порушень, а ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні
правопорушення передбачено накладення штрафу за неправомірну відмову
в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання
інформації, що не відповідає дійсності.
З повагою Кравець Валентина Іванівна