Кошторис

Гошовський Володимир

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

У відповідності до абзацу 4 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України №442 від 10.09.2014 року «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади», Кабмін постановив утворити Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, реорганізувавши шляхом злиття Державну службу з лікарських засобів та Державну службу з контролю за наркотиками і поклавши на Службу, що утворюється, функції з реалізації державної політики, які виконували органи, що припиняються (крім функцій із забезпечення формування державної політики з питань обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, а також координації діяльності органів виконавчої влади із зазначених питань).
Постановою Кабінету Міністрів України №647 від 12.08.2015 року затверджено «Положення про Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками». Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров'я, який реалізує державну політику у сферах контролю якості та безпеки лікарських засобів, у тому числі медичних імунобіологічних препаратів (далі - лікарські засоби), медичної техніки і виробів медичного призначення (далі - медичні вироби), та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 107-р від 18 лютого 2015 року було утворено комісію з реорганізації Державної служби з контролю за наркотиками. Затверджено головою комісії начальника Управління ліцензування квот та дозволів Державної служби з контролю за наркотиками Дзісяка Олега Петровича. Голові комісії було доручено:
- затвердити її персональний склад;
- забезпечити здійснення заходів, пов’язаних з реорганізацією Державної служби з контролю за наркотиками;
- поінформувати у шестимісячний строк Кабінет Міністрів України про результати проведеної роботи.
Відповідно до ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Проте станом на сьогодні, на 2020 рік, до єдиного державного реєстру не внесено запису про припинення Державної служби з контролю за наркотиками. Зокрема, у єдиному державному реєстрі досі міститься запис про те, що Державна служба з контролю за наркотиками перебуває у стані припинення.
Таким чином, Державна служба з контролю за наркотиками станом на сьогодні не припинена та продовжує залишатись юридичною особою (центральним органом виконавчої влади) з відповідними повноваженнями, правами та обов’язками, а на утримання її апарату продовжують виділятись кошти з Державного бюджету України.
Відповідно до ст. 50 Закону України «Про державну службу» держава забезпечує достатній рівень оплати праці державних службовців для професійного виконання посадових обов’язків, заохочує їх до результативної, ефективної, доброчесної та ініціативної роботи.
Відповідно до ст. 47 Бюджетного кодексу України відповідно до затвердженого розпису бюджету розпорядники бюджетних коштів одержують бюджетні асигнування, що є підставою для затвердження кошторисів.
Відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років; довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; середньострокових зобов’язань за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації.
У зв'язку з викладеним вище прошу надати інформацію:
1) хто був розпорядником бюджетних коштів для Державної служби з контролю за наркотиками протягом 2016-2020 років;
2) чи затверджувався кошторис для фінансування Державної служби з контролю за наркотиками протягом 2016-2020 років.

З повагою,

Гошовський Володимир

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Відповідь у вкладеному файлі.

-----Original Message-----
From: Гошовський Володимир [mailto:[FOI #74033 email]]
Sent: Thursday, August 13, 2020 5:22 PM
To: Publishinfo <[Кабінет Міністрів України request email]>
Subject: Інформаційний запит - Кошторис

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

У відповідності до абзацу 4 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України №442 від 10.09.2014 року «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади», Кабмін постановив утворити Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, реорганізувавши шляхом злиття Державну службу з лікарських засобів та Державну службу з контролю за наркотиками і поклавши на Службу, що утворюється, функції з реалізації державної політики, які виконували органи, що припиняються (крім функцій із забезпечення формування державної політики з питань обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, а також координації діяльності органів виконавчої влади із зазначених питань).
Постановою Кабінету Міністрів України №647 від 12.08.2015 року затверджено «Положення про Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками». Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров'я, який реалізує державну політику у сферах контролю якості та безпеки лікарських засобів, у тому числі медичних імунобіологічних препаратів (далі - лікарські засоби), медичної техніки і виробів медичного призначення (далі - медичні вироби), та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 107-р від 18 лютого 2015 року було утворено комісію з реорганізації Державної служби з контролю за наркотиками. Затверджено головою комісії начальника Управління ліцензування квот та дозволів Державної служби з контролю за наркотиками Дзісяка Олега Петровича. Голові комісії було доручено:
- затвердити її персональний склад;
- забезпечити здійснення заходів, пов’язаних з реорганізацією Державної служби з контролю за наркотиками;
- поінформувати у шестимісячний строк Кабінет Міністрів України про результати проведеної роботи.
Відповідно до ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Проте станом на сьогодні, на 2020 рік, до єдиного державного реєстру не внесено запису про припинення Державної служби з контролю за наркотиками. Зокрема, у єдиному державному реєстрі досі міститься запис про те, що Державна служба з контролю за наркотиками перебуває у стані припинення.
Таким чином, Державна служба з контролю за наркотиками станом на сьогодні не припинена та продовжує залишатись юридичною особою (центральним органом виконавчої влади) з відповідними повноваженнями, правами та обов’язками, а на утримання її апарату продовжують виділятись кошти з Державного бюджету України.
Відповідно до ст. 50 Закону України «Про державну службу» держава забезпечує достатній рівень оплати праці державних службовців для професійного виконання посадових обов’язків, заохочує їх до результативної, ефективної, доброчесної та ініціативної роботи.
Відповідно до ст. 47 Бюджетного кодексу України відповідно до затвердженого розпису бюджету розпорядники бюджетних коштів одержують бюджетні асигнування, що є підставою для затвердження кошторисів.
Відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років; довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; середньострокових зобов’язань за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації.
У зв'язку з викладеним вище прошу надати інформацію:
1) хто був розпорядником бюджетних коштів для Державної служби з контролю за наркотиками протягом 2016-2020 років;
2) чи затверджувався кошторис для фінансування Державної служби з контролю за наркотиками протягом 2016-2020 років.

З повагою,

Гошовський Володимир

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване