Курс mhGAP
-
Від: Сергій Добров
До: Полтавська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
Міський департамент освіти.
В межах ініціативи першої леді Олени Зеленської зі створення Національної програми психічного здоров'я та психосоціальної підтримки за гроші ВООЗ та сприяння керівництва МОЗ України було розроблено курс Академії НСЗУ: "Ведення поширених психічних розладів на первинному рівні медичної допомоги із використанням керівництва mhGAP". Курс mhGAP базовий став одним із найбільш затребуваних медичних онлайн-курсів України: понад 150 000 реєстрацій на курс і 128 000 сертифікатів за успішне проходження курсу.
Після прийняття постанови КМУ №1419 від 22.12.2023 (зміни до постанови КМУ №67 від 3.02.2021 про Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів освіти курс mhGAP став обов'язковим для медичних працівників закладів освіти для отримання доплати до окладу у розмірі 20% за проходження курсу: Ведення поширених психічних розладів на первинному рівні медичної допомоги із використанням керівництва mhGAP (це базовий курс mhGAP)
https://academy.nszu.gov.ua/enrol/index....
На жаль друга частина курсу (на платформі Академії НСЗУ) розрахована лише на сімейних лікарів і зовсім ігнорує існування медиків у закладах освіти.
Наша громадська організація хоче отримати іноземний грант на створення продовження курсу mhGAP саме для медичних працівників закладів освіти та провести безкоштовні навчальні курси для медиків закладів освіти і прохає надати нам допомогу, надавши трохи важливої для нас інформації. Ми хочемо зробити у місті Полтаві пілотний проект цього курсу і поширити його на усі області України для медиків закладів освіти.
Цікавить інформація по кожному окремому медику закладу середньої освіти (лише тільки ті школи, які працюють офлайн і у змішаному форматі, інформація про медиків шкіл що працюють у онлайн форматі нас не цікавить, також не цікавлять дієтмедсестри - курс не для них.
ОСНОВНІ ПИТАННЯ.
1) повна назва заладу
2) загальна кількість ставок медиків (лікарів та медсестер БЕЗ ставок ДІЄТМЕДСЕСТЕР)
3) (інформація по кожному медику окремо БЕЗ ДІЄТМЕДСЕСТЕР)
3.1 Прізвище, ініціали, повна назва посади (лікар-педіатр, медична сестра, старша медична сестра тощо)
3.2 Загальний медичний стаж (у форматі)
- загальний медичний стаж до 3х років
- загальний медичний стаж більше 3х років
3.3 Стаж роботи на займаній посаді у закладі освіти
- до 3х років
- більше 3х років
4 Точна дата проходження медиком базового курсу "Ведення поширених психічних розладів на первинному рівні медичної допомоги із використанням керівництва mhGAP" (саме першої частини, базовий курс, який є обов'язковим для проходження). (число, місяць, рік)
5 На яку кількість ставок працює медик (0,5, 0,75, 1,0, 1,25, 1,5 тощо).
6 Кількість годин, які працює медик у закладі (медик у закладі освіти працює на 7,7 годин на ставку, формат відповіді на 0,75 ставки це 5,775, на ставку 7,7 годин, на 1,25 ставки це 9,625....)
7 Конкретний графік роботи медика (наприклад з 7-30 до 15-12 або з 8 до 15-42).
8 Чи працює медик по суботам та неділям згідно графіку?
Інформацію по пунктам 3-8 вказати по кожному медику окремо.
По ОСНОВНИМ ПИТАННЯМ чекаємо офіційну відповідь від Департаменту чи кожної школи окремо.
ДОДАТКОВІ ПИТАННЯ, відповідати за бажанням, але відповіді від медика закладу освіти допоможуть нам розробити кращий курс (відповіді на додаткові питанні від медиків приймаємо у довільній формі на пошту:
10 додаткових питань до медика закладу освіти анонімний формат:
1) ім'я медика
2) чи сподобався вам курс mhGAP базовий (так, ні)
3) чи готові ви пройти продовження курсу саме для медиків закладів освіти (так, ні)
4) чи вже доводилось застосовувати набуті під час базового курсу знання на практиці (так, ні)
5) чи готові самі пройти у вільний час добровільно, без примусу продовження курсу (після роботи, на вихідних) (так, ні)
Щоб знати пріоритети при розробці курсу
6) Який формат курсу буде цікавим саме вам:
6.1 офлайн у залі в центрі міста у укритті бізнес-центру, щоб на курс не було впливу тривог та забезпечимо харчування під час курсу - нам більше цікавий саме цей формат, обіцяємо багато приєних сюрпризів, розіграшей призів тощо,
6.2 онлай мала група через Зум, щоб забезпечити можливість спілкування виклаємдачем, можливість живого опитування викладачем,
6.3 велика група на платформі https://e-registration.com.ua/ , на якій проходять заходи великі медичні провайдери (наприклад, вам відомі заходи Заславського) де спілкування з викладачем ускладнене, лише можливість задати письмово питання або у чаті, але є протягом 2х тижнів зберігається запис події, але без харчування
7 Якщо це буде офлайн чи зум, то як зручніше саме вам - ввечері після роботи чи у вихідний день.
8 Якщо нам вдасться розробити підручник по mhGAP, то принципово його саме паперовий варіант, чи задовільнить вас книга у форматі ПДФ плюс додаток на телефон, де за пару кліків можна буде знайти усю необхідну інформацію (оберіть щось одне, більш цікаве саме для вас)
9 Чи обов'язково реєструвати курс у центрі тестування МОЗ для балів БПР - (безкоштовних курсів БПР багато і без нас) і витрачати гроші на це, чи витратити кошти на плакати про mhGAP для медпункту? Питання про ваш пріоритет, ми спробуємо щоб було і те і те.
10 Може ще є побажання до курсу, коментарі вітаються.
З повагою,
Сергій Добров



