Місцезнаходження?

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Игорь, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!
Згідно відповіді Державної фіскальної служби України №14459/10/15-32-04-21 від 08.10.2018 р. Для повноцінного оподаткування, місцева рада повинна прийняти Перелік спеціальних земельних ділянок відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому обовязково повинні бути зазначені:
1. Місцезнаходження(адреса)
2. Загальна площа
3. Технічне облаштування
4. Кількість місць для паркування
5. Перелік осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності на даній ділянці.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Як зясувати місцезнаходження обєкту, за відсутності Поштової адреси, що присваюється рішенням виконавчої влади?
2) Як знайти обєкт оподаткування, при відсутності присвоєної адреси?
3) Чи повинна виконавча влада присваювати своїм рішенням адресу для ділянок відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів
4) Чи повинна виконавча влада присваювати своїм рішенням адресу для ділянок відведених для організації та провадження діяльності з довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки)?

Прошу на кожне питання відповісти окремо, та письмово.
Адреса ГО "Корупція-стоп": м.Одеса, вул.Новікова 2а, буд.42а

З повагою,

Игорь

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Відповідь у вкладеному файлі.

показати цитоване

Доброго дня!

Згідно відповіді Державної фіскальної служби України №14459/10/15-32-04-21 від 08.10.2018 р. Для повноцінного оподаткування, місцева рада повинна прийняти Перелік спеціальних земельних ділянок відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому обовязково повинні бути зазначені:
1. Місцезнаходження(адреса)
2. Загальна площа
3. Технічне облаштування
4. Кількість місць для паркування
5. Перелік осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності на даній ділянці.

Відносно Вашої останьої відповіді, де Ви підтвержуєте дані.

Постають питання:

1) Як у м.Одеса, Державними службами України втановлюються місцезнаходження місць для паркування за відсутності кадастрових номерів та поштових адрес земельних ділянок?
2) Як у м.Одеса, Державними службами України втановлюються організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), за відсутності вказаних у рішеннях місцевої ради?

З повагою,

Игорь

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

[FOI #46225 email]

Шановний пане Ігорю!

За результатами опрацювання Вашого запиту від 13.03.2019, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Закону України «Про Кабінет Міністрів України» та згідно з § 1 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 18.07.2007 № 950, Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади.
У статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон) визначено, що до відання виконавчих міських рад належить, зокрема підготовка та затвердження переліку спеціально відведених місць для паркування транспортних засобів. Статтею 26 Закону визначено, що виключно на пленарних засіданнях міської ради відповідно до закону вирішуються питання регулювання земельних відносин.
Згідно з пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів від 25.05.2011 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» Секретаріат Кабінету Міністрів не є розпорядником інформації за запитами стосовно інформації інших державних органів України, а також щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.
Ураховуючи викладене, Ваш запит відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано до Одеської міської ради для розгляду та інформування Вас в установленому порядку.

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

показати цитоване

Кабінет Міністрів України

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Доброго дня!

Повторюємо, у вишезгаданому Перечню - відсутні КАДАСТРОВІ НОМЕРИ земельних ділянок та АДРЕСИ, що присвоєні згідно Законодавства!!!!

Також, відсутні вказівки на обслуговуючи дані земельні ділянки організації та підприємства!!!

Отже, відповідь, якогось там ООО Комунальне підприємство, що не надає довідки про Адреси та не зазначені кадастрові номери - побрихеньки, та КОРРУПЦІЯ.

А все вищезаявлене - кримінальна відповідальність.

З повагою,

Игорь

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

[FOI #46225 email]

Шановний пане Ігорю!

За результатами опрацювання Вашого листа від 26.03.2019, що надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Враховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися засобами поштового зв’язку (вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріат Кабінету Міністрів України

показати цитоване