Надання інформації
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Надати інформацію про структуру та штатний розпис апарату управління Марганецької міської ради Дніпропетровської області ;
2. Надати інформацію про посадові інструкції, графіки роботи та розмір заробітної плати помісячно за 2016,2017, 2018 рік із зазначенням складових заробітної плати (оклад, надбавки, премії тощо) таких посадових осіб:
- міського голови,
- секретаря міської ради,
- заступників міського голови,
- керуючого справами виконкому,
- начальників та заступників начальників виконавчих органів Марганецької міської ради (відділів, секторів, управлінь, служб тощо),
3. Надати інформацію про підстави нарахування та виплати особам, зазначених в п.2, звернення, премій із наданням копій розпоряджень на підставі яких ці нарахування здійснювались;
4. Надати інформацію у вигляді довідки (бажано за формою П.І. та по Б. посадової особи – місяць за який сплачувалась премія – вид робіт/досягнень/результат роботи за наслідками яких особу було премійовано), за які конкретні види робіт, результат робіт та особистості досягнення осіб зазначених в п.2 звернення їм нараховувалась премія.
5. Надати інформацію щодо перетину міським головою м.Марганець Жадько Оленою Анатолієвною державний кордон з 01.01.2016р. по 17.04.2018р.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.
Формою одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.
Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.
Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме – відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.
Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».
Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3. «Запобігання корупції»):
- «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України: Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»
З повагою,
Андрей Вячеславович
Доброго дня!
Повторний запит!
Шановна Олена Анатоліївна.
Ви умисно порушуєте Закон України "Про доступ до публічної інформації" ненаданням запитану інформацію.
Звертаю увагу, що Вами так і не надана відповідь на мій запит від 17 квітня 2018р. стосовно Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.
Формою одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.
Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.
Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме – відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.
Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».
Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3. «Запобігання корупції»):
- «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України: Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»!
Тому зважаючи на викладене та керуючись статтями 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1.Надати інформацію про посадові інструкції, графіки роботи та розмір заробітної плати помісячно за 2016,2017, 2018 рік із зазначенням складових заробітної плати (оклад, надбавки, премії тощо) таких посадових осіб:
- міського голови,
- секретаря міської ради,
- заступників міського голови,
- керуючого справами виконкому,
- начальників та заступників начальників виконавчих органів Марганецької міської ради (відділів, секторів, управлінь, служб тощо),
2. Надати інформацію про підстави нарахування та виплати особам, зазначених в п.2, звернення, премій із наданням копій розпоряджень на підставі яких ці нарахування здійснювались;
3.Надати інформацію у вигляді довідки (бажано за формою П.І. та по Б. посадової особи – місяць за який сплачувалась премія – вид робіт/досягнень/результат роботи за наслідками яких особу було премійовано), за які конкретні види робіт, результат робіт та особистості досягнення осіб зазначених в п.2 звернення їм нараховувалась премія.
З повагою,
Андрей Вячеславович