Надання інформації
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Прошу надати реєстр осіб(ФІО) та суму в розбивці по кожному окремо щодо отримання матеріальної допомоги з бюджету Дніпропетровської обласної ради на виконання депутатських повноважень депутата Дніпропетровської обласної ради Коломойця А.В.
З повагою,
Андрей Вячеславович
Доброго дня!
Повторний запит!
Звертаю увагу на практику розгляду судами питання щодо відмови надання публічної інформації!
http://reyestr.court.gov.ua/Review/72791...
Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.
Формою одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді.
Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.
Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.
Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме – відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.
Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».
Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3. «Запобігання корупції»):
- «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України: Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи): звертаючи увагу на те що наданні БЮДЖЕТНІ КОШТИ прошу ВАС надати інформацію а саме
- реєстр осіб(ФІО) та суму в розбивці по кожному окремо щодо отримання матеріальної допомоги з бюджету Дніпропетровської обласної ради на виконання депутатських повноважень депутата Дніпропетровської обласної ради Коломойця А.В.
У разі ненадання або надання неповної інформації, я звернусь зі скаргою про бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до Омбудсмана.
З повагою,
Андрей Вячеславович
Голові Дніпропетровської обласної ради
Пригунову Г.А.
Звертаюсь в ТРЕТЄ!!!
Шановний Глібу Олександровичу!
Прошу Вас звернути увагу на наступне:
Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.
Формою одержання інформації мною визначено – в електронному вигляді. Згідно ч.2 ст.7 Закону України «Про інформацію», ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. За таких умов виставлення рахунку за надання інформації, яка запитується в електронній формі є неправомірною відмовою.
Наголошую, що відмова надати публічну інформацію, яка є відкритою у доступі, є порушенням Закону «Про доступ до публічної інформації». Створення штучних перепон є не тільки порушенням Закону України «Про доступ до публічної інформації», а й може свідчити про корупційну складову (ст.45, 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Звертаю Вашу увагу, що у випадку ненадання відповіді на запит або надання неповної інформації, буду змушений звертатись за захистом свого права на інформацію до суду або вимагати притягнення Вас до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Закон України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні на 2014-2017 роки» наполягає на тому, що «…ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь.
Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме – відомості про використання бюджетних коштів, розпорядження державним або комунальним майном, особисті доходи, майно, видатки та зобов’язання фінансового характеру публічних службовців.
Ст.29 Закону України «Про інформацію» містить невичерпний перелік ознак суспільно важливої інформації. Серед якої є й:
- «інформація, що свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману … та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, тощо».
Доступ до інформації є необхідним інструментом для проведення журналістських розслідувань, стимулювання громадянської активності в антикорупційній сфері (підрозділ «Доступ до інформації» Розділу 3. «Запобігання корупції»):
- «забезпечує реалізацію конституційних прав, основоположних свобод і обов’язків, серед яких і Стаття 38 Конституції України: Громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами…»!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи): звертаючи увагу на те що наданні БЮДЖЕТНІ КОШТИ прошу ВАС надати інформацію а саме
Відповідно до практики розгляду Верховним судом України "відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації".
- реєстр осіб(ФІО) та суму в розбивці по кожному окремо щодо отримання матеріальної допомоги з бюджету Дніпропетровської обласної ради на виконання депутатських повноважень депутата Дніпропетровської обласної ради Коломойця А.В.
- копія реєстру осіб(ФІО) та суму в розбивці по кожному окремо щодо отримання матеріальної допомоги з бюджету Дніпропетровської обласної ради на виконання депутатських повноважень депутата Дніпропетровської обласної ради Коломойця А.В. повинна знаходитись в Дніпропетровській обласній раді бо саме Дніпропетровська обласна рада є розпорядником БЮДЖЕТУ відповідно до якого надається матеріальна допомога.
У разі ненадання або надання неповної інформації, я звернусь зі скаргою про бездіяльність розпорядника інформації відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до Омбудсмана.
Також прошу притягти до відповідальності Богуславську Інну Олександрівну працівника Дніпропетровської обласної ради яка умисно відмовила мені в отриманні публічної інформації.
З повагою,
Андрей Вячеславович