Надання відповіді
-
Від: Галина
До: Верховна Рада України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Прошу допомогти отримати відповідь на звернення.
Повідомляємо, що Ваше звернення, яке надійшло з веб-порталу
"Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради
України, одержано і 20.12.2024 за № 42988К-1-12.2024/288078 передано
народному депутату України дев'ятого скликання Кучеренку О. Ю.
Телефони, що вказані на офіц. сторінці депутата Кучеренко Олексій Юрійович-Контактні дані:
Тел: (044) 255-26-72
Тел: (044) 255-26-61 (помічник)
Тел: (044) 255-20-68 (помічник)- жоден не відповідає, телефоную щоденно з 20.12.24 по декілька разів на день.
Завчасно дякую.
З повагою,
Галина
Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).
Апарат Верховної Ради України
Доброго дня!
Дякую за відповідь. Від структурного підрозділу з питань звернень громадян- я отримала відповідь про те що звернення направлене Кучеренку, але ж відповідь Кучеренко на звернення не надав, хоча пройшло вже набагато більше ніж 30 днів.
З повагою,
Галина



