Надбавки та доплати

Доброго дня!
Прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Я працюю в ПТО юрисконсульт на 0,5 ставки, виконую роботу юрисконсульта, є уповноважена особа з публічних закупівель(відповідно Наказу), є уповноважена особа з профілактики та боротьби з корупцією(відповідно Наказу), є відповідальною особою-адміністратором, та повністю займаюся ЄДЕБО(відповідно Наказу).
Мій оклад юрисконсульта на 0,5 ставки є 2502,50 грн також я отримую 0,5 ставки за сумісництво швейцара 1446,50 грн.
Окремих посад вищезазначених уповноважених осіб у нас в Ліцеї немає.
Для того, щоб у нас була повна ставка юрисконсульта, то треба щоб було від 300 здобувачів освіти, на даний момент їх 240 осіб.
Працюю я за повним графіком згідно Коллективного Договору -оробочого часу з 8.00 до 16.30. Але мій робочий день не нормований, так як по публічним закупівлям треба працювати після закінчення робочого часу і навіть у вихідні дні. Моя робота повністю проводиться за комп'ютером(але на жаль я не отримую додаткову відпустку за працю за комп'ютером).
Питання:
1.Чи можна у нас в ліцеї ввести повну ставку юрисконсульта з причини того, що юрисконсульт виконую роботу окремих спеціалістів, яких за штатом у нас не має?
2. Які надбавки та доплати мені належать згідно Законодавства за виконання певної роботи уповноважених осіб за окремі види педагогічної діяльності?
3. Так як у всіх училищах та ліцеях зараз введені уповноважені особи, чому цей вид діяльності не прописано у Постанові КМУ №1391 від 28.12.2021, а може варто про це подумати?

З повагою,

Алла.

informzapyt, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

На Ваш лист від 26.01.2022 року повідомляємо таке.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи
державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи
зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України.

Частина перша статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
визначає, що публічна інформація – це відображена та задокументована
будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана
або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх
обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у
володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної
інформації, визначених цим Законом.

Відповідно до положень пункту 1 постанови Пленуму Вищого адміністративного
суду України від 29 вересня 2016 року № 10 «Про практику застосування
адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації»
(далі – постанова Пленуму) визначальним для публічної інформації є те, що
вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та
знаходилась у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації. Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді
на яке необхідно створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник
інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею
володіти.

Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини п’ятої статті 19
Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію
має містити: ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу
електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний
опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого
зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання
запиту в письмовій формі.

Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 2
Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не
поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються
спеціальним законом, Законом України «Про звернення громадян». У зверненні
громадянина, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про
звернення громадян», має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце
проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження,
пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення
повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В
електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу,
на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші
засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається.

 

Враховуючи зазначене, Міністерство освіти і науки України не має правових
підстав для розгляду Вашого листа відповідно до положень та вимог законів
України «Про доступ до публічної інформації» та «Про звернення громадян».

Принагідно зазначаємо, що Ви маєте право звернутися до Міністерства освіти
і науки України із запитом на інформацію або зі зверненням громадянина
відповідно до положень діючого законодавства.

 

 

Відділ планування, зв’язків з громадськістю та доступу до публічної
інформації

директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик

 

 

показати цитоване