Надходжень на виробництво та розповсюдження соціальної реклами щодо шкоди тютюнопаління та зловживання алкоголем
-
Від: Миткалик Сергій
До: Кабінет Міністрів України -
Доброго дня!
Відповідно до ч. 8 ст. 22 Закону України "Про рекламу" рекламодавці алкогольних напоїв та тютюнових виробів зобов'язані у порядку, передбаченому законами України, спрямовувати на виробництво та розповсюдження соціальної реклами щодо шкоди тютюнопаління та зловживання алкоголем не менше 5 відсотків коштів, витрачених ними на розповсюдження реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв у межах України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 року N 997 затверджено Порядок відрахування на виробництво соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв, в якому згідно з пунктом 2 передбачено, що рекламодавці тютюнових виробів та/або алкогольних напоїв зобов'язані спрямовувати на виробництво соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкоголю не менш як 5 відсотків коштів, витрачених на розповсюдження в межах України реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв. Зазначені відрахування перераховуються до спеціального фонду державного бюджету.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) Надати інформацію про суми коштів, які надішли до державного бюджету у відповідності до Порядку відрахування на виробництво соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв окремо, у 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 роках та в першому півріччі 2019 року.
З повагою,
Миткалик Сергій