Наглядова рад УМБКЛ
-
Від: Мусієнко Вікторія
До: Ужгородська міська рада -
Доброго дня!
На початку 2025р. при комунальному некомерційному підприємстві
«Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня»
Ужгородської міської ради була створена наглядова рада.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Де можна ознайомитися з результатами роботи наглядової ради? На сайті міської ради, як і на сайті лікарні не вдалося знайти відповідного розділу. Наглядова рада виконує цілий ряд серйозних функцій і згідно з Положенням регулярно мала б інформувати про свою діяльність.
2. Скільки засідань було проведено з моменту створення наглядової ради, які питання на них розглядалися і коли?
3. Де можна ознайомитися з протоколами засідань наглядової ради, якщо звісно предметом їх обговорення не були якісь надто секретні речі і плани?
Згідно з положення до повноважень наглядової ради відносяться майже 20 ключових питань. А також зазначено, що здійснення наглядовою радою повноважень, передбачених підпунктами 1-7 і 10-15 цього пункту, є обов’язковим. Тобто це обов’язок ради, а не факультативне завдання, яке можна і не виконувати.
надання пропозицій до проєктів фінансового плану закладу охорони здоров’я – скільки пропозицій наглядова рада надала з цього приводу, чого вони стосувалися?
погодження принципів формування організаційної структури закладу охорони здоров’я, внесення пропозицій щодо оптимізації організаційної структури за напрямами діяльності – яке є бачення наглядової ради щодо оптимізації (скорочення) чисельності працівників лікарні?;
утворення підрозділу внутрішнього аудиту закладу охорони здоров’я, до функцій якого входять, зокрема, перевірка, оцінювання та моніторинг функціонування систем бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю закладу охорони здоров’я, затвердження порядку проведення внутрішнього аудиту та подання Власникові закладу (уповноваженому ним органу) звітів за його результатами – що з вищезазначеного реалізовано?;
погодження внутрішніх положень та порядків, що мають системний характер – які документи погоджувалися?
інформування Власника (уповноваженого ним органу управління) про недоліки діяльності такого закладу, випадки недодержання норм етики та деонтології і вимог законодавства під час здійснення медичного обслуговування населення, внесення пропозицій щодо покращення діяльності закладу охорони здоров’я, розвитку матеріально-технічної бази та інфраструктури закладу охорони здоров’я, якості медичного обслуговування населення, забезпечення прав та безпеки пацієнтів – що з цього було зафіксовано і про що було поінформовано Власника/уповноважений орган управління?
З повагою,
Мусієнко Вікторія
Номер і дата відповіді: 285/02.4-24 від 25.07.25
Перевірити кваліфікований електронний підпис можна за посиланням
https://ca.informjust.ua/verify
(вставити необхідно обидва файли: файл відповіді та файл з розширенням
p7s)
Якщо дане повідомлення отримане Вами чи надіслане Вам помилково, Ви не
вправі використовувати або розголошувати його зміст, або ж сам факт його
отримання, за жодних обставин.



