Наявність квитків

Комерсант український

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Українці масово жаліються на неможливість придбати квитки через додаток УЗ: мовляв одразу після відкриття продажів, за 20 дні,в о 8 ранку, квитки неможливо придбати на будь-які напрямки, як міжнародні, так і міжміські. Додаток пише про технічний збій або про те, що квитки вже придбані. Чому виникають такі збої?
2. Що робити українцям, які так і не змогли придбати квитки?
3. Яким чином квитки можуть бути кимось викуплені, якщо придбати їх через технічний збій неможливо?
4.Як Укрзалізниця бореться з перекупами, які, ймовірно і викупають всі квитки?
5.Чому не працює гаряча лінія УЗ та неможливо зв'затися з оператором?
6.Якщо дійсно на абсолютно всі квитки великий попит, чому УЗ не додає нових рейсів?

З повагою,

Комерсант український
https://www.komersant.info

Укрзалізниця

1 Attachment

Це повідомлення згенеровано системою електронного документообігу.
Відповідь прохання надсилати в залежності від змісту повідомлення.