Наявність нормативно-правових актів в ЄДРНПА Деректива Міністерства оборони нормативно правові акти про утворення обласних ТЦК та СП

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Інформацію про наявність в реєстрі ЄДРНПА "директиви Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 23.12.2019 № Д-322/1/11дск.

2. Інформацію про наявність в ЄДРНПА Нормативно-правового акту відповідних органів державної влади (Міністерства оборони України або Кабінету Міністрів України) про утворення відповідних обласних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (одним документом або декількома документами) відповідно до Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" статті 5 Утворення, реорганізація та ліквідація міністерств та інших центральних органів виконавчої влади відповідно до пунктів 1, 3, 4, 5 та 6, Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" а також Цивільного Кодексу України статті 81 де зазначено що: "Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування".

Нормативно-правовий акт має містити інформацію про реєстрацію обласних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки:

1) Рівненський ОТЦК та СП;
2) Дніпропетровський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки;7) Запорізький ОЦТК та СП;
3) Київський ОТЦК та СП;
4) Київський міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки;
5) Кіровоградський ОТЦК та СП

У випадку відсутності реєстрації таких нормативно-правових актів надати вичерпну відповідь про відсутність реєстрації .

З повагою, Людина

Роман роду Іванов

Міністерство юстиції України

1 Attachment

Відповідно до постанови № 154 Кабінету Міністрів України "Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки" втратила чинність постанова Кабінету Міністрів України №389 "Про затвердження Положення про військові комісаріати" які до набрання чинності діяли на території України як орган військового управління Міністерства оборони, про що зазначено в п. 1 цього положення що втратив чинність. Про що свідчить витяги з ЄДР на сайті Міністерства Юстиції (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-...) де відповідні центри комплектування та соціальної підтримки зазначені як «обласний військовий комісаріат». Відповідно до постанови №154 Кабінету Міністрів України - територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються, ліквідуються, реорганізовуються Міноборони. Офіційна відповідь від Міністерства оборони після запиту полягає у тому що центри комплектування та соціальної підтримки утворені на підставі Директиви Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 23 грудня 2019 року № Д-322/1/11дск, наявність інших нормативно-правових актів про утворення відповідних обласних центрів комплектування та соціальної підтримки відсутня. Але ж Директива Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 23 грудня 2019 року № Д-322/1/11дск яка має гриф «для службового користування» не відповідає хронологічному змісту Законів України та нормативно-правовим актам Кабінету Міністрів України які приймалися значно пізніше та давали підстави для реорганізації, переформатування органу військового управління. Директива Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 23 грудня 2019 року № Д-322/1/11дск – не реєструвалася в Міністерстві Юстиції як того вимагає законодавство (постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року "Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади", наказ Міністерства Юстиції від 12.04.2005 "Про вдосконалення порядку державної реєстрації нормативно-правових актів в органах юстиції та скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів" та Указ Президента України від 3 жовтня 1992 року "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади ") та не проведена експертиза на відповідність законодавству України. А відповідно до пункту 2 «Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади» - державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, які містять одну або більше норм, що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов’язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації. Також відповідно до пункту 7 постанови № 154 Кабінету Міністрів України "Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки" - територіальні центри комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя є юридичними особами публічного права, мають самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Казначейства. А відповідно мають бути утворенні як юридичні особи публічного права (стаття 80, 81, 87 Цивільного го кодексу України). Також звертаю особливу увагу що юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування відповідно статті 81 цього кодексу, а в статті 89 «Державна реєстрація юридичної особи» зазначено: пункт 1, що юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого для загального ознайомлення. В статті 104 цього кодексу пункт 1 зазначено що: "Юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників." Тобто при реорганізації або переформатованні органу управління, відбувається його перереєстрація. Але запити до ЄДР на сайті Міністерства Юстиції ідентифікує відповідні юридичні особи як «Обласні військові Комісаріати» зі статусом «скасовано», а не відповідні «територіальні центри комплектування та соціальної підтримки» або ТЦК та СП що не відповідає законодавству України та прийнятим постановам Кабінету Міністрів України, та постанови Кабінету Міністрів України №118 від 22 січня 1996 року «ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України» пункту 6 – ідентифікаційний код зберігається за суб’єктом, якому він присвоєний протягом усього періоду його існування і є єдиним. У разі перетворення юридичної особи, крім центральних органів виконавчої влади, за правонаступником зберігається її ідентифікаційний код. Зазначу що перетворення - зміна юридичною особою юридично-правової форми без припинення існування. При реорганізації завжди має місце правонаступництво, витяги з ЄДР відповідних, так званих, ТЦК та СП, а по факту військових комісаріатів не містять відомостей про правонаступництво. З чого можна зробити висновок що зареєстровані в Міністерстві Юстиції юридичні особи публічного права (орган військового управління) – військові комісаріати, НЕ є центрами комплектування та соціальної підтримки.

Тому виходячи з вище зазначеного, вимога надати, за наявності, нормативно-правові акти про утворення відповідних обласних центрів комплектування та соціальної підтримки, якщо такі надсилались до Міністерства Юстиції від Міністерства оборони, або вказати правові норми, з яких причин Міністерство оборони може не реєструвати нормативно-правові акти про утворення центрів комплектування та соціальної підтримки. Вказати правові норми з якої причини Директива Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 23 грудня 2019 року № Д-322/1/11дск не зареєстрована відповідно до законодавства про реєстрацію нормативно-правових актів в Міністерстві Юстиції. Оскільки положення про Міністерство Юстиції пункт 4 підпункт 10 містить інформацію що Міністерство Юстиції - здійснює контроль за додержанням законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів органами виконавчої влади, які є суб’єктами нормотворення, а також іншими органами, акти яких відповідно до законодавства підлягають державній реєстрації, та за його результатами і в разі потреби вимагає подання нормативно-правових актів для державної реєстрації або їх скасування, вносить пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях.

Нормативно правові-акти мають містити інформацію про утворення:
1) Рівненський ОТЦК та СП;
2) Дніпропетровський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки;7) Запорізький ОЦТК та СП;
3) Київський ОТЦК та СП;
4) Київський міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки;
5) Кіровоградський ОТЦК та СП

З повагою, людина Роман роду Іванов