Нявність скарг та відсоток їх задоволення по відділенням АМКУ
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Інформацію про кількість отриманих скарг на дії посадових осіб АМКУ та його обласних відділень (окремо по кожному відділенню, службовцю за наявності скарги) за період часу 2012-2014 роки.
2. Інформацію про кількість задоволених скарг на користь скаржників та кількість відмов у задоволенні отриманих скарг на дії посадових осіб АМКУ та його обласних відділень (окремо по кожному відділенню, службовцю за наявності скарги) за період часу 2012-2014 роки.
3. Прізвище посадових осіб АМКУ, що замість голови АМКУ підписували відповіді (із зазначенням їх кількості) з відмовами у задоволенні скарг.
З повагою,
Захар Унич
Доброго дня!
Прошу надати копію відповіді на мій запит, відправлений на Вашу адресу 25 грудня 2014 року.
Копія запиту:
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні
документи):
1. Інформацію про кількість отриманих скарг на дії посадових осіб
АМКУ та його обласних відділень (окремо по кожному відділенню,
службовцю за наявності скарги) за період часу 2012-2014 роки.
2. Інформацію про кількість задоволених скарг на користь скаржників
та кількість відмов у задоволенні отриманих скарг на дії посадових
осіб АМКУ та його обласних відділень (окремо по кожному відділенню,
службовцю за наявності скарги) за період часу 2012-2014 роки.
3. Прізвище посадових осіб АМКУ, що замість голови АМКУ підписували
відповіді (із зазначенням їх кількості) з відмовами у задоволенні
скарг.
З повагою,
Захар Унич
Доброго дня!
Дякую Вам за відповідь та прошу розглянути мій запит як звернення і надати необхідну інформацію, оскільки вона є суспільно необхідною інформацією.
З повагою,
Захар Унич
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян»
«звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою
особою на особистому прийомі( чи письмовим, надісланим поштою або
переданим громадянином до відповідного органу особисто чи через
уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до
чинного законодавства».
Отже, розгляд звернень громадян, які надійшли електронною поштою, ЗУ «Про
звернення громадян» не передбачено.
Доброго дня!
У зв"язку із зміною керівництва АМКУ та початку його реформування і необхідністю отримання суспільно важливої інформації прошу надати таку інформацію:
1. Інформацію про кількість отриманих скарг на дії посадових осіб
АМКУ та його обласних відділень (окремо по кожному відділенню,
службовцю за наявності скарги) за період часу 2012-2014 роки.
2. Інформацію про кількість задоволених скарг на користь скаржників
та кількість відмов у задоволенні отриманих скарг на дії посадових
осіб АМКУ та його обласних відділень (окремо по кожному відділенню,
службовцю за наявності скарги) за період часу 2012-2014 роки.
3. Прізвище посадових осіб АМКУ, що замість голови АМКУ підписували
відповіді (із зазначенням їх кількості) з відмовами у задоволенні
скарг.
З повагою,
Захар Унич