Не зареєстроване звернення
Доброго дня!
11.09.2021 року, від мене, Руднік Вікторії Олександрівни, на електрону пошту МОН по зверенням громадян ez@... , було направлено скаргу, яка не була зареєстрована.
Тому, на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Обґрунтовану закону причину, на підставі якої не було зареєстроване зверення і не надано відповідь щодо причини у відмові в реєстрації.
2. Прізвища, ім'я, по батькові та посади осіб, які відповідають за реєстрацію звернень громадян.
З повагою,
Руднік Вікторія Олександрівна
Доброго дня!
Згідно п.1 ст.20 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Згідно п.4 ст.20 Закону України "Про доступ до публічної інформації", у разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк. В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.
З повагою,
Руднік Вікторія Олександрівна