НЕФКО - комісія
До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря
-
Від: Халдай Дмитро
До: Прилуцька міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Хто саме входив до складу комісії (тендерного комітету) по НЕФКО
2. Чому не проведена перевірка по факту судових справ по претендентах, а якщо була проведена, то хто допустив їх участь
3. Чи були проведені перевірки всіх претендентів на з'вязки між собою, та на предмет участі в судових прецедентах, та наданню неякісних послуг та не виконання гарантійних зобов'язань? Якщо так, то ким
З повагою, ГО "Небайдужі Прилучани"
Халдай Дмитро
Коментує Людмила Опришко, адвокатеса, медіа-юристка ГО "Платформа прав людини"
Така відповідь на запит порушує Закон України "Про доступ до публічної інформації", оскільки розпорядник інформації не повідомив прізвища, імена , по-батькові та посади осіб, які входили до складу тендерного комітету, а також не надав відповіді на питання про те, чи було проведено перевірку всіх учасників конкурсу на предмет наявності/відсутності зв'язків між ними та на предмет участі у судових процесах, стосовно надання ними неякісних послуг та не виконання гарантійних зобов'язань.
Зокрема, відповідно до частини 2 статті 5 Закону України "Про захист персоанльних даних" не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень. Відповідно, прізвища, імена , по-батькові та посади осіб, які входили до складу тендерного комітету, не належать до конфіденційної інформації і повинні надаватись на запит.
Що стосується третього питання запиту, то відповідь на нього має значний суспільний інтерес, адже відповідно до частин 1 та 2 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" учаснику конкурсу може бути відмовлено в учасні у тендері у разі наявності таких фактів: тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо.
Оскільки зазначена запитувана інформація має значний суспільний інтерес вона підлягає наданню на запити на підставі п. 4 частини 2 статті 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації". Проте, в подібних випадках запитувачам рекомендуємо звертати увагу розпорядників на цє і обгрунтовувати суспільний інтерес до подібної запитуваної інформації.
Окремо доцільно звернути увагу запитувачів на те, що в подібних випадках варто просити надати копію протоколу розгляду тендерних пропозицій. Він відображає результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Цей документ містить відкриту публічну інформацію, підлягає оприлюдненню і може надати відповіді на частину питань, поставлених у запиті.