Неонатальний скринінг в Україні

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Vitaliy Matyushenko, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи), що випливають з обгрунтуання нижче.

21 грудня 2018 Міністерство охорони здоров’я України запропонувало для публічного обговорення проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 травня 2018 р. № 427» (далі – проект постанови). У Пояснювальній записці до проекту постанови зазначено пунктом 5. про фінансово-економічне обґрунтування, що «реалізація проекту постанови потребує додаткових матеріальних та інших витрат державного бюджетів. У зв’язку із цим розрахунок необхідних додаткових матеріальних і фінансових витрат, їх обсяг та джерела покриття до цієї пояснювальної записки додаються».

Згідно з пунктом 1 Положення про МОЗ України, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2015 №267, МОЗ є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.
У законі України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Статтею 8 визначається проведення антидискримінаційної експертизи у процесі нормотворення, а саме:
Обов’язковій антидискримінаційній експертизі підлягають проекти законів України, актів Президента України, інших нормативно-правових актів, що розробляються міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, державними колегіальними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями.
В той же час У Пояснювальній записці до проекту постанови в пункті 11 про запобігання дискримінації зазначено, що «у проекті постанови відсутні положення, що містять ознаки дискримінації. Проект акта не потребує проведення громадської антидискримінаційної експертизи» і «Проект постанови не містить положень, які порушують принцип забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», що фактично не є єдиною ознакою дискримінації.
Тому, керуючись Порядком проведення органами виконавчої влади антидискримінаційної експертизи проектів нормативно-правових актів, що затверджений постановою КМУ від 30.01.2013 №61 пп.5, 7, 8

1. Прошу надати копію висновку про проведення антидискримінаційної експертизи юридичною службою згідно встановленої форми, порівняльну таблицю (якщо проектом акта передбачено внесення змін до інших нормативно-правових актів).
2. Прошу надати додані до Пояснювальної записки розрахунки необхідних додаткових матеріальних і фінансових витрат, їх обсяг та джерела покриття

З повагою,
Віталій Матюшенко

Mail Delivery System,

Не вдалося доставити листа розпоряднику. Ми спробуємо ще раз, поки що нічого не потрібно робити

Mail Delivery System,

Не вдалося доставити листа розпоряднику. Ми спробуємо ще раз, поки що нічого не потрібно робити

ПОВТОРНИЙ ЗАПИТ

Доброго дня!

23 лютого 2019 було направлено запит де зазначено, що на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації.
У встановлиний Законом строк відповідь не отримана.

Повторно звертаюсь на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, та прошу надати наступну інформацію (наступні документи), що випливають з обгрунтуання нижче.

21 грудня 2018 Міністерство охорони здоров’я України запропонувало для публічного обговорення проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 травня 2018 р. № 427» (далі – проект постанови). У Пояснювальній записці до проекту постанови зазначено пунктом 5. про фінансово-економічне обґрунтування, що «реалізація проекту постанови потребує додаткових матеріальних та інших витрат державного бюджетів. У зв’язку із цим розрахунок необхідних додаткових матеріальних і фінансових витрат, їх обсяг та джерела покриття до цієї пояснювальної записки додаються».

Згідно з пунктом 1 Положення про МОЗ України, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2015 №267, МОЗ є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.
У законі України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Статтею 8 визначається проведення антидискримінаційної експертизи у процесі нормотворення, а саме:
Обов’язковій антидискримінаційній експертизі підлягають проекти законів України, актів Президента України, інших нормативно-правових актів, що розробляються міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, державними колегіальними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями.
В той же час У Пояснювальній записці до проекту постанови в пункті 11 про запобігання дискримінації зазначено, що «у проекті постанови відсутні положення, що містять ознаки дискримінації. Проект акта не потребує проведення громадської антидискримінаційної експертизи» і «Проект постанови не містить положень, які порушують принцип забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», що фактично не є єдиною ознакою дискримінації.
Тому, керуючись Порядком проведення органами виконавчої влади антидискримінаційної експертизи проектів нормативно-правових актів, що затверджений постановою КМУ від 30.01.2013 №61 пп.5, 7, 8

1. Прошу надати копію висновку про проведення антидискримінаційної експертизи юридичною службою згідно встановленої форми, порівняльну таблицю (якщо проектом акта передбачено внесення змін до інших нормативно-правових актів).
2. Прошу надати додані до Пояснювальної записки розрахунки необхідних додаткових матеріальних і фінансових витрат, їх обсяг та джерела покриття

У разі ненадання або надання неповної інформації, я оскаржуватиму бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.

З повагою,
Віталій Матюшенко

Леся Українець,

2 Attachments

Леся Українець,

1 Attachment

Доброго дня!
Шановна пані
Леся Українець

Якість наданих документів не дає можливості з ними працювати. Прошу надати якісну копію прийнятної роздільної здатності та розміру файлу. Зазвичай використовується pdf формат.

З повагою,

Vitaliy Matyushenko

Леся Українець,

2 Attachments