Обєднання інформаційних ресурсів

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Sergiy, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Чи проводиться аналіз та які прийнятні рішення для об'єднання і поблискування всіх актуальних інформаційних ресурсів державних органів влади та підприємств на одному ресурсі?

ТАКІ органи влади та структури самі публікують кожного дня важливі дані:

Центр прийому і обробки спеціальної інформації та контролю навігаційного поля:
http://dzz.gov.ua/CPOSI/style/page_2/arc...
http://dzz.gov.ua/CPOSI/style/page_2/arc...

Український гідрометеорологічний центр
http://meteo.gov.ua/

Державна служба України з надзвичайних ситуацій
http://www.dsns.gov.ua/ua/Dovidka-za-dob...

Управління безпеки дорожнього руху (аварійність за період та день)
http://www.sai.gov.ua/

та інші

ЧОМУ УСІ ЦІ ДАНІ НЕ РОЗМІЩАЮТЬСЯ НА ОДНОМУ РЕСУРСІ? чому у цій свері не наведений порядок та логіка?

Мало хто знає в Міністерство інформаційної політики та Кабінет Міністрів України про існування такої державно структури та її роботи як Центр прийому і обробки спеціальної інформації та контролю навігаційного поля

З повагою,
Садовий Сергій Вікторович

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

С. В. САДОВОМУ
[FOI #24858 email]

Шановний Сергію Вікторовичу!

За результатами опрацювання Вашого листа від 31.08.2017, що надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, у межах компетенції повідомляємо.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Згідно частини другої статті 2 Закону цей Закон не поширюється, зокрема, на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Звернення розглядаються згідно з Законом України «Про звернення громадян».
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати відповідні роз’яснення, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Одночасно інформуємо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Відповідно до частини першої статі 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Ураховуючи викладене пропонуємо Вам звертатися у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян», або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» 15-45 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).
Одночасно повідомляємо, що електронне звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ezvernennia.kmu.gov.ua/login_ext/.

З повагою

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріат Кабінету Міністрів України