Облік військовозобов'язаних, відстрочка
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Згідно якого нпа постановка на облік в електронну базу Оберіг є обов'язковою для людини? Чи правомірним є пункт відцифровки обличчя людини, присвоєння штрих коду(Нюрнберзький кодекс) при постановці на облік в електронній базі Оберіг та згідно якого нпа ця процедура є обов'язковою?
Згідно якого нпа отримання відстрочки від військової служби/мобілізації не може бути реалізоване без постановки на облік в електронній базі Оберіг, незважаючи на те, що ведеться паперовий облік особи у районному ТЦК та СП згідно всіх законних норм?
На сьогодні паперова форма обліку, як і право на отримання паперових документів не суперечать вимогам законодавства. Постановою ВРУ «Про засади державної політики України в галузі прав людини» від 17.06.1999 № 757-XIV поряд із забезпеченням верховенства прав і основних свобод людини у відносинах з державою, недопущенням звуження їх змісту та обсягу, проголошується презумпція особистої свободи людини відповідно до принципу, згідно з яким дозволено все, крім того, що прямо забороняється законом.
Право на облік за традиційними (паперовими) формами, які застосовувалися до цього, про що сказано в мотивувальній частині постанови Великої Палати Верховного Суду від 19 вересня 2018 року у зразковій справі №806/3265/17 (Пз/9901/2/18): «Реалізація державних функцій має здійснюватися без примушення людини до надання згоди на обробку персональних даних, їх обробка повинна здійснюватися, як і раніше, в межах і на підставі тих законів і нормативно-правових актів України, на підставі яких виникають правовідносини між громадянином та державою. При цьому, згадані технології не повинні бути безальтернативними і примусовими».
Безальтернативне примушування до передачі конфіденційних відомостей для їх оцифровки в електронних реєстрах створює цілу низку загроз. Розмах кіберзлочинності та загрози витікання персональних даних особи, які передаються в інші електронні реєстри, третім особам (включаючи транскордонну передачу, якій Україна не може перешкоджати відповідно до ч. 2 ст. 12 Конвенції про захист осіб у зв’язку з автоматизованою обробкою персональних даних), ставлять під загрозу безпеку людини та держави в цілому.
-Щодо альтернативної форми обліку та маючи особисті переконання щодо електронних засобів реєстру як людина може виконати вимоги щодо оновлення даних у ТЦК та СП без постановки на облік в електронній базі Оберіг, яка, зазначу є проектом(експеримент) тож потребує добровільної згоди від людини згідно Конституції України?
Надайте також інформацію щодо електронного реєстру Оберіг: хто є розробником, кінцевим володільцем всіх даних, хто має доступ, та в майбутньому буде мати до даних, які містяться в цьому реєстрі?
Надіюсь на вашу підтримку щодо прав людини та суттєві відповіді на цей запит!
З повагою,
Людина з повними правами :Уляна Юріївна Реведжук
Доброго дня!
Термін відповіді, згідно із законодавством, на мій запит закінчився! Нагадую вам про необхідність надати інформацію щодо мого запиту та відповіді на питання!
З повагою,
Людина з повними правами :Уляна Юріївна Реведжук