Обмін паспорта

Від Жінки Людини з власним ім'ям Тетяна

До Державної міграційної служби України

02.08.2023 року

Запит
про надання публічної інформації за Законом України «Про доступ до публічної інформації»

Стаття 34 Конституції України гарантує кожному право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.

Згідно з положеннями статті 21 Закону «Про доступ до публічної інформації», інформація на запит надається безкоштовно.

Керуючись положеннями статті 34. і 40. Конституції України та нормами Законів України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (п’ять днів), прошу:

1.Надати належним чином завірену копію оригіналу документу яким зазначено перелік змін інформації, що є підставою для обміну паспорту громадянина України.
2. Чи проводиться обмін паспорта громадянина України в період дії воєнного стану та на яких підставах, вказати відповідні документи.

Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та надіслати в електронному вигляді на е-mail.

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину та перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

Жінка Людина з власним ім'ям Тетяна

Н.В. Рябова , Державна міграційна служба України

2023-08-02 10:50, Тетяна написав:

показати цитоване

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» публічна інформація - це відображена та
задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація,
що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або
яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших
розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п`ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст
документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Так, запитувана Вами інформація не може бути віднесена до жодного з
видів публічної інформації, розпорядником якої є ДМС (згідно з Переліком
видів публічної інформації, розпорядником якої є Державна міграційна
служба України, затвердженим наказом ДМС від 05.12.2014 № 345).
До того ж, відповідно до пункту 1 Постанови Пленуму Вищого
адміністративного суду України від 29 вересня 2016 року № 10 "Про
практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ
до публічної інформації" визначальним для публічної інформації є те, що
вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях
та знаходилась у володінні суб`єктів владних повноважень, інших
розпорядників публічної інформації.
Ураховуючи вищевикладене, ваш лист, поданий як інформаційний запит, не
відповідає вимогам до запиту на інформацію та є по суті зверненням
громадянина, оскільки має всі ознаки звернення стосовно надання
роз’яснень законодавства тощо.

Електронне звернення громадян до Державної міграційної служби України
можна надіслати визначеними способами:

- в електронному вигляді за посиланням
https://dmsu.gov.ua/services/hotline.html
- на електронну адресу [Державна міграційна служба України request email]

Нормою статті 5 Закону України "Про звернення громадян" (далі - Закон)
визначено, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по
батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного
питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог звернення
вважається анонімним і розгляду не підлягає.

--
Наталія Володимирівна Рябова
головний спеціаліст відділу з питань дотримання гендерної рівності та
опрацювання звернень громадян, інформаційних запитів