Обовязки Директора Департаменту транспорта - вдруге

Доброго дня!

Згідно- ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ, ЗВ'ЯЗКУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

3.3. Директор Департаменту:
3.3.1. Здійснює керівництво діяльністю Департаменту, укладає угоди несе персональну відповідальність за виконання покладених на Департаменту завдань, визначає ступінь відповідальності працівників Департаменту.
3.3.2. Готує та подає на затвердження в установленому порядку штатний розпис з кошторисом видатків на утримання Департаменту.
3.3.3. Затверджує положення про структурні підрозділи Департаменту, посадові інструкції працівників Департаменту.
3.3.4. Вносить міському голові подання щодо призначення (звільнення) керівників комунальних підприємств, їх об’єднань, служб, установ і організацій комунальної власності, які входять до сфери управління Департаменту, вносить пропозиції щодо застосування до них заходів заохочення та накладення дисциплінарних стягнень.
3.3.5. Видає в межах своєї компетенції накази та доручення, організовує і контролює їх виконання; затверджує протоколи нарад, засідань комісій, експертних та робочих груп тощо.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Чи були накладені дисціплінарні стягнення на робітників, що накладали та складали адміністративні документи, протоколи та Попередження, на майданчиках паркування, що побудовані не за кошти бюджету?

З повагою,

Elena

Одеська міська рада

3 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]