Обслуговування пацієнтів в закладах охорони здоров'я
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Повідомляю, Рівненській міській поліклініці №3, яка знаходиться за адресою:м. Рівне, вул. Макарова 3 працівник реєстратури Ільчук дозволяє собі неввічливо поводитися з пацієнтами, в тому числі грубить.
На сьогодні 31.08.2017 я звертався до вказаного закладу. 31.08.2017 здавав аналізи, оскільки в мене ангіна. 1.09.2017 я звернувся в реєстратуру щоб забрати результати аналізів. Як пізінше виявилося ці аналізи взагалі не були доставлені в реєстратуру оскільки були загублені, тому мені довелося йти в лабораторію щоб працівник лаб. виписав дублікат аналізів.
З приводу, що працівник Ільчук з реєстратури грубо поводилась я намагався звернутися до головного лікара. Секретар гол. лікара повідомила, що він з замісником вирішують ділові питання. Я чекав, проте з кабінету було чути сміх та брязкіт склянок. Почекавши до 16:00, тобто до кінця робочого дня головного лікаря я пішов. В результаті я не отримав в реєстратурі свої аналізи, а сам звертався в лабораторію, мені нагрубили, а також головний лікар займається невідомо чим із замісником.
Прохання забезпечити належні умови прийому громадян в реєстратурі та головним лікарем.
Бажаю щоб наша система охорони була європейською, а не країни третього світу.
З повагою,
Гліб Ігорович