Одноразовый посуд
До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
1. Яку кількість одноразових стаканчиків було закуплено для Київради та Київдержадміністрації для загального користування у 2019 році?
2. На яку суму?
3. Паперові чи пластикові?
4. Якої ємності?
З повагою,
Ірина Латиш Рух ЧЕСНО
Доброго дня!
Повідомляємо, що Ваш запит на інформацію зареєстровано 13.02.2020 в
управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної
інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації) за № 945 (з).
Після попереднього розгляду його надіслано до профільного структурного
підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) або районної в місті Києві державної
адміністрації для опрацювання у межах компетенції в установленому
законом порядку та надання вам відповіді.
Довідки за телефонами: 202-76-00, 202-76-42.
13.02.2020 15:57, Ірина пишет:
--
З повагою
Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42
--
З повагою
Державний архів м.Києва
04060, м.Київ, вул.О.Теліги,23
тел.факс (044) 468-15-08
ел. пошта: [email address], [email address]
веб-сайт: http://kiev-arhiv.gov.ua/
!
( ) 13.02.2020 945 () (PDF-).
( )
. 529-93-99
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
--
З повагою
Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42
і і її ії (її ії ї ііії)
tel 044 239-86-67
E-mail: [email address]
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
--
Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста
Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації)
Адреса: вул. Хрещатик, 32а, м. Київ, 01044
Е-пошта: [email address]
Телефон приймальні: (044) 202 77 72
Телефон з питань документообігу: (044) 202 77 66
--
З повагою
Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42
Віта Володовська, медіа-юристка ГО "Лабораторія цифрової безпеки"
У своєму запиті до КМДА запитувачка просила вказати кількість та характеристики одноразових стаканчиків, що були закуплені для Київради та Київдержадміністрації для загального користування у 2019 році та яку суму було витрачено. У відповідь запитувачка отримала низку листів від різних департаментів та управлінь КМДА.
У відповіді апарату КМДА міститься перелік департаментів, до яких направлено запит для подальшого розгляду. При цьому, керівник апарату посилається на частину 3 статті 22 Закону «Про доступ до публічної інформації», яка передбачає, що розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.
У даному випадку, КМДА допускає помилку при тлумаченні законодавства про доступ до інформації. Так, у наведеній вище нормі йдеться про пересилання запитів між різними розпорядниками інформації. Відповідно до статті 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядниками інформації щодо всієї інформації у їх володінні є суб’єкти владних повноважень, до яких належать, органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання.
Таким чином, структурні підрозділи в межах одного органу влади не є окремими розпорядниками публічної інформації (не приймають окремих обов’язкових для виконання рішень) і тому до них не може застосовуватись норма щодо пересилання належному розпоряднику. Обмін інформацією між різними підрозділами має здійснюватися відповідно до внутрішніх правил діловодства і відповідь на запит має бути надана запитувачу протягом 5 робочих днів (якщо немає підстав для продовження) з моменту отримання запиту тим структурним підрозділом, що відповідно до затвердженої структури розпорядника відповідає за опрацювання запитів.
Відповідно до статті 14 Закону «Про доступ до публічної інформації» кожен розпорядник зобов’язаний мати спеціальні структурні підрозділи або призначати відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації та оприлюднення інформації. Саме така особа або підрозділ мали б опрацювати інформацію від інших департаментів та надіслати запитувачці вичерпну відповідь у встановлений законом строк.