ООО Автокомбінат-1, Денисовка-ПЛЮС
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Ким є Юрій Беженарь (Yuriy Bezhenar), телефон +380951663567, який називає себе "контактною особою компанії Денисовка-ПЛЮС" у названій компанії.
2. Чому саме він є контактною особою ООО Автокомбінат-1, що здійснює регулярні пасажирські перевезення через російсько-український кордон маршрутом "Москва-Чернівці" та назад. Хто справді володіє "Автокомбінатом" та як з ним зв'язатися?
3. На якій підставі ООО Автокомбінат-1 може здійснювати міжкордонні перевезення, у воєнний та гібридно-воєнний стан, повязані із додатковим ризиком, якщо його автобуси SETRA за віком, як сказав водій, "ще 20 років назад мали відправитися на сміттєзвалище". Вони невиправні всередині та ззовні, двічі ламалися шляхом. Сидіння зламані та не регулюються.
4. Протягом поїздки, одне крісло лежало на пасажирові та не могло піднятися, а інше - не опускалося, і пасажир, вищий за 160 см, взагалі не міг там сидіти. Чи не шкідливі такі поїздки для здоров'я? Куди можна на це скаржитися?
5. Автобус на автостанцію "Теплий стан" м. Москви спізнився на 5 годин. Весь цей час люди з малими дітьми стояли на морозі у сніговій каші, не маючи можливості зігрітися, адже це відкрита платформа. Перевізник жодним чином не попередив, що автобус буде пізніше, і наскільки саме він спізниться. Все спілкування йшло через диспетчера автовокзалу, який сказав - "чекайте, наразі буде транспорт". Люди чекали 5 годин, не маючи змоги відійти.
Чи не мав перевізник бути на зв'язку з пасажирами, сказати більш-менш приблизний час прибуття автобусу? Чи не мав він вибачитися перед пасажирами? Чи не мав він забезпечити їх теплим чаєм, принаймні? Які є інструкції на такий випадок? Куди скаржитися на подібний сервіс? Автостанція винуватить перевізника, перевізник винуватить автостанцію.
6. Пізніше диспетчер дав телефон водія автобусу, який мав візвезти пасажирів ніби то на кордон. Автобус приїхав на посадку пізніше за 5 годин вечора, а посадка була заявлена на 12-30 дня. Представився перевізником Мосгортрансу, заявив, що повезе до кордону, де рейс перехопить автобус "Москва-Чернівці" ООО "Автокомбінат-1". В результаті рейс перехопили в Обнінську. Чи коректні подібні дії - довіряти своїх пасажирів невідомому перевізникові?
7. Під час 2,5годинного очікування автобусу "Москва-Чернівці" на морозі, дівчинка 10-11 років зайшла погрітися в буфет - єдине тепле місце на станції. Там вона втратила свідомість, сильно вдарилася головою і була відвезена до лікарні разом з батьками. Чи має її родина право на компенсацію, що у таких випадках має робити перевізник?
8. Які саме гроші і на якій підставі платив означений Юрій Беженарь прикордонникам чи то митникам (по телефону говорив мені особисто, що "кордон пройшли швидко, бо я їм заплатив"). Йдеться про корупцію чи про законні регулярні виплати перевізників прикордонникам (митникам)?
9. Чи не перевозить означений перевізник контрабанди чи інших незаконних речей або речовин?
10. Коли його останній раз перевіряли - як юридичну особу, як перевізника, як платника податків, тощо.
11. Коли востаннє перевіряли стан автобусів ООО Автокомбінат-1 м. Чернівці? Хто буде відповідати за смерть людей, якщо вона відбудется через несправність автобусу?
12. Автобус спізнився до Києва більш ніж на 12 годин, хоча кордон був пройдений без проблем. Чи мають право пасажири на будь-яку компенсацію за жахливу поїздку від перевізника?
13. Інші пасажири, працівники автостанції "Теплий стан", а також представники компаніі "Басфор" (продавець квитків на автобуси) неодноразово скаржилися на те, що автобуси ООО Автокомбінат-1 Москва-Чернівці старі, зламані, регулярно запізнюються на посадку та у пункт призначення. Які міри були прийняті (чи будуть прийняті щодо цього)?
З повагою,
Борат Сагдієв