Оплата праці педагогів за педагогічний патронаж, корекційно-розвиткові заняття з дітьми, які мають особливі освітні потреби
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Кількість навчальних годин на тиждень для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання (педагогічний патронаж) визначається з урахуванням корекційно-розвиткових занять, зазначених у висновку інклюзивно-ресурсного центру? Чи такі заняття повинні проводитися додатково поза тижневою кількістю годин, визначеною розділом V Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти (наказ МОН № 8).
2. Чи передбачається підвищення посадового окладу або доплати педагогам за години роботи зі здобувачами освіти з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання (педагогічний патронаж)? Які?
3. У пункті 28 Наказу МОН від 15.04.1993 р. № 102 Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти зазначено, що посадові оклади (ставки заробітної плати) підвищуються педагогічним працівникам у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації (класах, групах) для дітей та підлітків, які потребують особливих умов виховання або тривалого лікування (в тому числі при індивідуальному навчанні таких дітей) на 20 відсотків. Чи означає зазначена в дужках інформація про індивідуальне навчання, що підвищення посадового окладу на 20 відсотків може застосовуватися для педагогів звичайних шкіл, які працюють з дітьми з ООП за педагогічним патронажем?
4. У пункті 29 Наказу МОН від 15.04.1993 р. № 102 Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти зазначено: " педагогічним працівникам та помічникам вихователів загальноосвітніх, вищих І-ІІ рівня акредитації, професійно-технічних навчальних закладів (або за наявності в них груп) для дітей, які потребують корекції фізичного та,або розумового розвитку, посадові оклади (ставки заробітної плати) підвищуються на 25 відсотків". На які типи закладів розповсюджується таке підвищення? Чи правомірним є підвищення посадових окладів на 25% педагогічним працівникам звичайних шкіл, які навчають дітей за індивідуальною формою навчання (педагогічний патронаж), зокрема з використанням Типової програми для спецшкіл для дітей з інтелектуальними порушеннями?
З повагою,
Лідія Антонова
̳
:
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]