Ви можете підтримати роботу сайту "Доступ до правди": ЗАДОНАТИТИ

Оренда прииіщень в офісі Рахункової палати України

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Natali Sokolenko, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Хто і на яких підставах, з метою отримання прибутку здійснює підприємницьку діяльність, займаючи приміщення Рахунуової палати, розташовані в цокольному поверсі центрального офісу та користується необхідним технологічним, виробничим обладнанням та меблями для закладів громадського харчування (залові – столи, стільця, барні стійки тощо; виробничі – робочі столи, мийки, стелажі, шафи, плити, посуд тощо; торгові – вітрини, прилавки, касова стійка тощо).
2. До інформації прошу надати за наявністю копії: експертної оцінки цих приміщень з розрахунками вартості орендної плати, договору оренди; технологічного плану закладу (кухня, зал, зони приготовлення їжі, склади, санвузол тощо); санітарно-технічного або інженерного плану (водопостачання, вентиляція, каналізація, освітлення); евакуаційного плану цокольного поверху, в якому знаходиться цей заклад; платіжних документів з розрахунками, якими підтверджуються оплата оренди, комунальних послуг, електропостачання за період використання цих приміщень та майна для закладу громадського харчування;
стосовно того, чи передбачає договір оренди (за його наявності) або інший документ, який підтверджує законність правочину про передачу цих приміщень у використання іншій особі оплату: оренди (фіксована або відсоток від обороту, амортизація будівлі; податки на нерухомість); комунальні послуги (електропостачання, водопостачання та водовідведення, опалення, газопостачання, вентиляція та кондиціювання); обслуговування будівлі та території (прибирання спільних зон (коридору, сходів, двору), вивіз сміття, охорону, обслуговування пожежної сигналізації, вентиляції, каналізації); ремонтні роботи (поточний ремонт, капітальний ремонт); інші витрати (інтернет і телефонний зв'язок, ліцензії та дозволи, страхування) тощо;
3. До інформації прошу надати документи, які підтверджують оплату зазначеного договору та послуг з відповідними розрахунками.

З повагою,

Natali Sokolenko

RP, Рахункова палата України

2 Attachments

() , :

̦ϧ æ - . æ (Ԧ): Ц, Ħ Цɤ ĦΦ, ͦ ϧ ; Φ Ц: ϧ æ ͦ Ԧ ϧ , ; Ǧ .. , ˦ Ц צצ

: ̦ ([email address])

צ Ħ

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]