Ощадбанк

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

8 січня 2017 року під час перегляду балансу у банкоматі Ощадбанку за адресою м.Київ, вул. Вадима Гетьмана 26а(за цією ж адресою було відділення, але його зачинили на ремонт), стався збій, банкомат перестав працювати і картка залишилася в середині. Вважаючи на те що картка була втрачена з причини незадовільного технічного стану банкомату, що означає з вини Ощадбанку, ми звернулися до найбільш зручно розташованого відділення Ощадбанку за адресою м.Київ, вул. Олексіївська 13 з проханням доставити картку до цього відділення, але нам відмовили.

Чи правомірні були дії Ощадбанку у відмові виправляти помилку своєї роботи?

Згідно ч.1. 4 ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

З повагою,

Dmytro