Освіта, Осійська зош ЄДРПОУ 22100127
-
Від: Вікторія
До: Іршавська райдержадміністрація -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Кошторис доходів та витрат на 2019 рік в розрізі КЕКВ та видів товарів, робіт та послуг ОСІЙСЬКОЇ ЗОШ КОД ЄДРПОУ: 22100127;
Копію штатного розпису на 2019 рік;
Копію тарифікації 2019;
Копії наказів на преміювання працівників (вказати ПІБ працівників) ЗОШ з 01 січня 2019 року по 31 серпня 2019 року;
Копію договору на закупівлю продуктів харчування та/або послуг з надання гарячого харчування (гарячі обіди);
Посилання на закупівлю товарів/послуги вказаної вище;
Інформацію про харчування дітей першого-четвертого класів: кількість дітей пільгових категорій, вартість харчування для інших;
Інформацію про закуплені товари (парти, дидактичні матеріали, ноутбуки, мультимедійні комплекси, дошки, книги) для перших класів (в розрізі класів) по програмі НУШ у 2019 році.
Інформацію про проведені ремонти (капітальний та/або поточний) у перших класах НУШ у 2019 році з вказівкою за чий рахунок були вони здійснені (кошти бюджету чи батьківські) та кількістю коштів витрачених на них (копії актів виконаних робіт, накладних на матеріали).
Окрім копій, завірених належним чином, всю запитувану інформацію надати додатково у форматі pdf (сканкопії).
З повагою,
Вікторія
09.09.2019 22:53, Вікторія
<[FOI #54319 email]>
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Кошторис доходів та витрат на 2019 рік в розрізі КЕКВ та видів товарів,
робіт та послуг ОСІЙСЬКОЇ ЗОШ КОД ЄДРПОУ: 22100127;
Копію штатного розпису на 2019 рік;
Копію тарифікації 2019;
Копії наказів на преміювання працівників (вказати ПІБ працівників) ЗОШ з
01 січня 2019 року по 31 серпня 2019 року;
Копію договору на закупівлю продуктів харчування та/або послуг з надання
гарячого харчування (гарячі обіди);
Посилання на закупівлю товарів/послуги вказаної вище;
Інформацію про харчування дітей першого-четвертого класів: кількість дітей
пільгових категорій, вартість харчування для інших;
Інформацію про закуплені товари (парти, дидактичні матеріали, ноутбуки,
мультимедійні комплекси, дошки, книги) для перших класів (в розрізі
класів) по програмі НУШ у 2019 році.
Інформацію про проведені ремонти (капітальний та/або поточний) у перших
класах НУШ у 2019 році з вказівкою за чий рахунок були вони здійснені
(кошти бюджету чи батьківські) та кількістю коштів витрачених на них
(копії актів виконаних робіт, накладних на матеріали).
Окрім копій, завірених належним чином, всю запитувану інформацію надати
додатково у форматі pdf (сканкопії).
З повагою,
Вікторія
Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення
якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну
інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------
Доброго дня!
Дякую за надану відповідь.
Відповідно до пункту 1 Вашої відповіді: мною було запитано КОШТОРИС доходів та витрат (відповідно до Бюджетного Кодексу підпункту 30 пункту 1 статті 2: кошторис - основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень).
Відповідно до підпункту 5 пункту 2 статті 25 Закону "Про освіту" засновник закладу освіти або уповноважена ним особа здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти, а тому має вести облік та контролювати виконання планових показників в розрізі установ (закладів освіти) окремо, а тому прошу (ПОВТОРНО!) надати інформацію про заплановані видатки в розрізі КЕКВ (товарів послуг і т.д.) та їх виконання по Осійській ЗОШ.
Відповідно до пункту 5 статті 6 "Публічна інформація з обмеженим доступом" не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно, а тому відповідь у пункті 2 Вашої відповіді від 17.09.2019 № 02-24/1534 є недоцільною і преміювання та заробітна плата працівників не є конфеденційною інформацією, оскільки працівники отримають їх за рахунок податків українців. Тому, прошу повторно надати копії наказів на преміювання працівників Осійської ЗОШ з вказанням ПІБ і сумами по кожному працівнику окремо.
Щодо пункту 3 Вашої відповіді, оскільки договір укладається на постачання продуктів харчування з постачальниками централізовано, то невід'ємною частиною договору має бути специфікація (калькуляція вартості) та дислокація закладів, а Вами, в свою чергу, не було надано копії договору!, отже, повторно прошу надати копію договору з усіма додатками.
Відповідно до Закону "Про публічні закупівлі" замовник зобовязаний опублікувати звіт про укладений договір, якщо він укладений без застосування процедури.
Тому, звертаюсь до Вас (повторно!) з проханням вказати посилання на закупівлю продуктів харчування для закладів освіти Іршавського району у 2019 році.
Відповідно до Методичних рекомендацій ведення бухгалтерського обліку, Ви маєте вести облік продуктів харчування і/або послуг з харчування по закладам.
Відповідно до пункту 4 Вашої відповіді, прошу надати копію договору оренди з підприємцем, якиїй орендує шкільну їдальню Осійської ЗОШ.
Якщо є договір на оренду їдальні, то виникає питання як може бути у штатному розписі посада кухаря?
Щодо пункту 8 Вашої відповіді: мною було запрошено копії договорів та актів виконаних робіт/накладних на придбання матеріалів, Вами не було надано, що є порушенням Закону України "По доступ до публіної інформації", за яку Ви несете відповідальність відповідно до статті 24 цього Закону.
З повагою,
Вікторія
19.09.2019 17:40, Вікторія
<[FOI #54319 email]>
Доброго дня!
Дякую за надану відповідь.
Відповідно до пункту 1 Вашої відповіді: мною було запитано КОШТОРИС
доходів та витрат (відповідно до Бюджетного Кодексу підпункту 30 пункту 1
статті 2: кошторис - основний плановий фінансовий документ бюджетної
установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо
отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних
зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх
функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних
призначень).
Відповідно до підпункту 5 пункту 2 статті 25 Закону "Про освіту" засновник
закладу освіти або уповноважена ним особа здійснює контроль за
фінансово-господарською діяльністю закладу освіти, а тому має вести облік
та контролювати виконання планових показників в розрізі установ (закладів
освіти) окремо, а тому прошу (ПОВТОРНО!) надати інформацію про заплановані
видатки в розрізі КЕКВ (товарів послуг і т.д.) та їх виконання по
Осійській ЗОШ.
Відповідно до пункту 5 статті 6 "Публічна інформація з обмеженим доступом"
не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними
коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним
майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих
коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та
найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно, а тому
відповідь у пункті 2 Вашої відповіді від 17.09.2019 № 02-24/1534 є
недоцільною і преміювання та заробітна плата працівників не є
конфеденційною інформацією, оскільки працівники отримають їх за рахунок
податків українців. Тому, прошу повторно надати копії наказів на
преміювання працівників Осійської ЗОШ з вказанням ПІБ і сумами по кожному
працівнику окремо.
Щодо пункту 3 Вашої відповіді, оскільки договір укладається на постачання
продуктів харчування з постачальниками централізовано, то невід'ємною
частиною договору має бути специфікація (калькуляція вартості) та
дислокація закладів, а Вами, в свою чергу, не було надано копії договору!,
отже, повторно прошу надати копію договору з усіма додатками.
Відповідно до Закону "Про публічні закупівлі" замовник зобовязаний
опублікувати звіт про укладений договір, якщо він укладений без
застосування процедури.
Тому, звертаюсь до Вас (повторно!) з проханням вказати посилання на
закупівлю продуктів харчування для закладів освіти Іршавського району у
2019 році.
Відповідно до Методичних рекомендацій ведення бухгалтерського обліку, Ви
маєте вести облік продуктів харчування і/або послуг з харчування по
закладам.
Відповідно до пункту 4 Вашої відповіді, прошу надати копію договору оренди
з підприємцем, якиїй орендує шкільну їдальню Осійської ЗОШ.
Якщо є договір на оренду їдальні, то виникає питання як може бути у
штатному розписі посада кухаря?
Щодо пункту 8 Вашої відповіді: мною було запрошено копії договорів та
актів виконаних робіт/накладних на придбання матеріалів, Вами не було
надано, що є порушенням Закону України "По доступ до публіної інформації",
за яку Ви несете відповідальність відповідно до статті 24 цього Закону.
З повагою,
Вікторія