Отримання допомоги у зв'язку з тим часовою втратою працездатності
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Згідно ч.1 ст. 19 Закону № 1105 (закон про соціальне страхування) усі застраховані особи мають право на отримання дпомоги.Але рішення про отримання цієї допомого приймає комісія (уповноважений). В своїй діяльності комісія (уповноважений)повинні керуватись Положенням № 13 (Положення о комісіі (уповноваженного) зі соцстрахування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, затверджений постановою Правління ФСС от 19.07.2018 г. № 13 )але ні Закон 1105, ні Положення № 13 не конкретизує як отримати допомогу ФОП. Будь ласка, надайте відповідь з таких питань: Хто приймає рішення про отримання допомоги ФОП? Яка процедура отримання допомоги ФОП?Чи може ФОП самостійно оформити протокол про отримання допомоги?
З повагою,
Диана
Не вдалося доставити листа розпоряднику. Можливо, ця адреса вже недійсна, в розпорядника переповнена пошта або вони відмовляються отримувати листи з Доступа. Ви можете спробувати написати їм з власної пошти