оцінювання дитини із ЗПР, субєкт підвищення кваліфікації
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. чи можна проводити корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами в онлайн форматі, дистанційно, у звязку з карантином (згідно індивідуальної програми розвитку та рекомендації ІРЦ)?
2. як оцінювати учня 4 класу з інклюзивною формою навчання за адаптованою загальноосвітньою програмою (затримка психічного розвитку)? за 12 бальною системою, тобто, якщо у дитини низький рівень, то 1-4 бали? Чи видається табель успішності вкінці року з оцінками (1-4 бали при низькому рівні)?
3. як мені стати субєктом підвищення кваліфікації, який має право видавати сертифікат державного зразка? Маю великий досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами і бажання ділитись надбаннями, навчати. Маю дві вищі освіти( в т числі спецосвіта), робота в ЗОШ, спецзакладі, в ІРЦ. Наразі працюю в ЗОШ та здійснюю корекційно-розвиткові послуги за угодою. Як і де зареєструватися?
З повагою,
Собашевська Оксана Антонівна